10 прикрих помилок при створенні інтернет-магазину

Прийнято вважати, що допускають промахи тільки новачки в бізнесі. Однак практика вперто демонструє, що навіть досвідчені підприємці іноді приймають неправильні рішення. Можуть перемудрувати з функціоналом, надмірно довіритися власній інтуїції, сподіватися на привабливість пропозиції і т. Д. Не помиляється той, хто нічого не робить! Щоб звести ризики до мінімуму, враховуйте досвід попередників.

Знайшли 10 показових варіантів поведінки, про які можна сказати - не робіть так!

Чому виникають помилки при відкритті інтернет-магазина?

Суть така:

На старті підприємець може не до кінця розібратися в темі,
Може випустити з виду важливі фактори,
Може раптово зіткнутися з непередбаченими проблемами на різних рівнях (налагодження зв'язків, складності з доставкою, відпрацювання УТП і т. П.).
Більшість помилок не страшні, якщо своєчасно виявлені і виправлені. Яких прорахунків можна уникнути, при відомій частці обачності?

ПОМИЛКА №1. САЙТ НА БЕЗКОШТОВНИХ хостинг і домен
Часто початківець бізнес обмежений в коштах. Тому власники вважають, що можна заощадити на домені і хостингу, тому вибирають дешеві або безкоштовні варіанти. Найчастіше такі хости закриваються, домени руйнуються, відбувається перевантаження серверів, їх падіння - виникати можуть найрізноманітніші проблеми.

Роскомнадзор може заблокувати IP сервера через наявність майданчиків заборонених тематик, а значить, під бан потрапить як казино, так і його сусід - інтернет-магазин. При обваленні серверів виникає жахлива ситуація, на яку ви ніяк не зможете вплинути.

Обвалення подібно лавині

Тому краще придбати нормальний домен і хост, адже це не найбільша стаття витрат, а ризиків стане менше.

ПОМИЛКА №2. МАГАЗИН ПРО ВСЕ НА СВІТІ - ВІДСУТНІЙ КОНКРЕТНА НІША
Безумовно, є гігантські онлайн-магазини, де можна придбати фактично будь-який товар від просунутої техніки до модних аксесуарів. Але щоб створити таку платформу, потрібні багатомільйонні вкладення.

При скромних бюджетах треба зупинитися на певній тематиці. Помилково вважати, що при різномастому асортименті і наявності 100500 видів товарів в 1 000 категоріях магазин завоює покупців кількістю. Споживач в онлайні став дуже перебірливий: великий гравець, який не знайомий раніше, викликає здорові підозри. Люди вважають за краще якщо і витрачати гроші, то на перевірених платформах.

Початківець продає сайт краще присвятити одній тематиці.
Щоб знайти свою нішу, потрібно аналізувати Інтернет в пошуках того, що виявиться вам «по зубах» і принесе прибуток.
А вже в подальшому асортимент можна поступово розширювати.
Не треба думати, що можна переманити клієнтів у конкурента за рахунок зниження ціни на той же товар. Вартість - не завжди визначальний фактор, спочатку треба заробити довіру.

Тому:

Шукайте своє місце під сонцем, відбудовуючи, а не копіюючи суперників.
Ретельно вивчіть нішу, знайдіть ту, де або менше конкуренція, або дуже багато покупців.
Виробляйте такі переваги, які ще ніхто не пропонує.
Краще дуже добре проаналізувати попит і ринок, ніж потім можуть бути названими, що сайт не приносить очікуваного доходу. Час-то буде упущено.

ПОМИЛКА № 3. саморобних ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, з шаблону АБО КОНСТРУКТОРА
Ця невірна тактика зазвичай теж пов'язана з наміром заощадити. Однак рідкісний бізнесмен одночасно виступає і хорошим SEO-спеціалістом, і інтернет-маркетологом, і дизайнером. Коли інтернет-магазини були ще дивиною, низька їх якість компенсувалося іншими плюсами. Але зараз конкуренція висока, якщо онлайн-майданчик виглядає блідо на тлі інших або зроблена криво, непродумано, шанси у неї практично нульові.

криво і косо: такий інтернет-магазин не продає

Тому зверніться все-таки до професійних розробникам. У чому мінуси типових рішень і сайтів з конструкторів, ми розповіли тут.

ПОМИЛКА № 4. МОЖНА НЕ вкладати у просування - У НАС ХОДОВИЙ ТОВАР, розкупили І ТАК
У сучасних умовах це навіть не просто утопія, а думка, яке може привести до повного провалу! Не можна не вкладатися в просування. Більш того, не можна розраховувати на стихійний інтернет-маркетинг - вже настала ера довгострокових, прорахованих стратегій.

Сайт потрібно будувати з урахуванням:

Подальшого SEO-просування,
Присутності в соціальних мережах і в інших каналах, де збирається ЦА,
Підготовки до ранжирування в Яндексі і в Google.
Треба вкладатися в рекламу. Тому що це найшвидший спосіб розповісти про новий магазині людям. Є й інші методи, але всі вони вимагають часу. Якщо вже на початковому етапі сайт не отримуватиме трафік, то не буде і продажів.

ПОМИЛКА №5. Семантичне ядро ​​ЗРОБЛЕНО «на око»
Ця проблема може все зіпсувати з самого початку. Збирати семантичне ядро ​​треба ще до початку проектування інтернет-магазину, щоб потім йому відповідала структура. Якщо не вбудувати ключові запити, то користувачам буде складно знайти ресурс через пошук.