Чому Сайту Немає в пошукових системах?

Не важливо, чи є ви досвідченим власником сайту або новачком, що недавно почали просування власного веб-ресурсу, відсутність сайту в пошуковій видачі - проблема, знайома кожному.

Коли тільки починається розкрутка сайту, про нього відомо лише веб-хостера, реєстратору доменного імені і, звичайно ж, вам. Щоб вашим веб-ресурсом зацікавилися пошукові машини, потрібно додати його в спеціальну базу.

Зробити це можна на, створених для цієї мети, сторінках пошукових систем. У Яндекса ця сторінка виглядає так webmaster.yandex.ru/addurl.xml, а у Гугла - так google.com/webmasters/tools/submit-url.

Перейшовши за відповідним посиланням, ви побачите спеціальну форму, яку потрібно буде заповнити. Тут все просто: в першому рядку ви вводите адресу сайту, який бажаєте внести в базу, а в другій - згенерований випадковим чином набір символів. За допомогою цього заходу пошукова машина обчислює і блокує, так званих ботів - інших машин, які намагаються впровадити в пошукову систему шкідливий сайт.

Якщо ви все зробили правильно, то на екрані монітора з'явиться напис, що повідомляє про те, що сайт успішно поставлений в чергу на індексування. На жаль, вплинути на швидкість цього процесу ніяк не можна - зазвичай, термін обробки заявки складає до декількох тижнів.

Однак не варто сподіватися на те, що сайт, який пройшов індексування, відразу стане видно в пошуковику. Якщо тематика вашого новоспеченого сайту не відрізняється оригінальністю, то Яндекс або Гугл можуть виключити його з пошуку на півроку. Вся справа в тому, що пошукові системи більше довіряють старим сайтам, ніж новачкам. Якщо саме ваш ресурс потрапив під даний фільтр - не турбуйтеся, адже ці шість місяців можна витратити на ефективне просування сайту.

Можлива і така ситуація, коли сайт був видний в пошуковику деякий час, а потім несподівано зник. Якщо це саме ваш випадок, значить проти вас були застосовані штрафні санкції пошукових систем.

Чим Ж Можна Заслужити Подібну «Милість»?

Переспа. Іншими словами - дуже велика кількість ключових слів в матеріалах, розміщених на сайті. Як правило, такий прийом повністю спотворює суть тексту і той стає нечитабельним. Природно, що такі сайти миттєво визначаються як спам і блокуються пошуковими системами.
Плагіат. Неунікальний контент на раз обчислюється поісковими машинами і видаляється з видачі.

Різке збільшення зовнішніх посилань. Незважаючи на те, що покупка вхідних посилань - дуже ефективний засіб в просуванні сайту, не варто ним зловживати, інакше можна отримати бан від пошукової системи.

Посилання з шкідливих ресурсів. Якщо на вашому сайті виявиться посилання на зовнішній ресурс, якому не довіряє пошукова система, ви гарантовано отримаєте штрафні санкції. До цієї ж групи належить нав'язлива інтернет реклама.

Звичайно, це далеко не весь список порушень, за які сайт можуть позбавити права відображатися в пошуку. Що ж цього уникнути? - наповнювати свій ресурс тільки перевіреним, унікальним і корисним контентом, і тоді він буде цікавий як звичайним людям, так і пошуковим машинам.