Чорне і біле SEO

Той, хто хоче заявити світові про свою присутність в мережі, неминуче зіткнеться з питанням пошукової оптимізації. Мета Search Engine Optimization (SEO) - переконати пошукову систему, що дана сторінка дає найкращий запитом результат за певними ключовими словами, а зовсім не підвищення рейтингу і місця в пошуковій видачі за всяку ціну.

Це робиться за допомогою стандартних загальновідомих методів, включаючи використання певних ключових слів, регулярне розміщення нового контенту на сайті, або регулярне взаємодія користувачів з контентом сайту. Хоча переважна більшість сайтів потрапляють в русло основних цих принципів, встановлених пошуковими системами, багато сайтів, як відомо, штучно піднімають своє становище в результатах пошуку в Google і Яндекса, використовуючи тіньову тактику (сіре і чорне сео), що строго заборонено.

Ця тактика відома як «чорне SEO» (black hat SEO), і це найшвидший спосіб для сайту підняти свій рейтинг і, відповідно, місце в пошуковій видачі в основних пошукових системах, але це також і найпростіший спосіб вилетіти з цієї видачі назавжди. Затверджений пошуковими системами спосіб піднятися через рейтинги, відомий як «біле SEO» (white hat SEO), передбачає дотримання встановленої практики і роботи з алгоритмами, розробленими в пошукових системах.

Це непростий шлях, сайти повинні органічно залучати більше трафіку на свої сторінки в протягом довгого часу, направляючи користувачів до корисного контенту, який використовує міць ключових слів і створює майже самовоспроизводящийся цикл успіху і високого рейтингу сторінки. Шановні себе seo-студії не практикують методи чорного і сірого сео, покращуючи конверсію сайту клієнта і якість контенту, який на ньому розміщується.

Термін «чорний капелюх» вже століттями використовується в англомовному світі для класифікації мерзенних і нечистих на руку людей, професій і бізнес-стратегій, і все це, безумовно, відноситься і до пошукової оптимізації. Деякі з найбільш популярних практик, пов'язаних з «чорним капелюхом SEO» такі:

Автоматизований оборот контенту.

Спам ключовими словами.

Прихований і крадений контент.

Довідкові мережі і експлойти.

Дубльований контент на декількох доменах або піддоменів.

Деякі з цих методів колись вважалися прийнятними в очах великих пошукових системи, але вони швидко стали асоціюватися з неякісними сайтами, спамом, і марним контентом. Ось чому протягом останніх кількох років пошукові системи повільно, але вірно класифікували всі ці практики як неприйнятні. У той час як вони все ще будуть приводити до швидкого поліпшення позиції в результатах пошуку, використання цієї тактики тепер може бути легко виявлена ​​програмами-роботами пошукових систем. Це буде підставою для негайного і постійного бана (заборони) на появу сайту-порушника в пошуковій видачі.