Етапи просування сайту

1 Етап - Складання семантичного ядра сайту

На цьому етапі розробляється семантичне ядро ​​сайту - ті запити, під які сайт буде оптимізуватися і просуватися. Це один з найважливіших етапів розкрутки сайту. Грамотне виявлення ключових слів - запорука успіху всього просування. Це складний етап, він включає в себе підбір всіх наявних запитів по тематиці (список може включати від десяти до декількох тисяч фраз), визначення частот, відсіювання «нульових» і «нецільових» ключових слів, визначення конкурентності та вартості просування по конкретних запитів. Після того, як семантичне ядро ​​затверджено, кластерізіруются запити, створите сайт, а потім - слід внутрішня оптимізація сайту.

2 Етап - Внутрішня оптимізація, яка включає в себе аналіз конкурентів і сео-аудит

На цьому етапі просувний сайт проходить глибокий аналіз, який зачіпає практично всі аспекти існування сайту: код сайту, робота сервера, різні технічні сторони. Після його завершення проводяться роботи по усуненню технічних перешкод для просування: забороняються до індексації непотрібні сторінки, проводиться оптимізація внутрішніх посилань, валідація коду, позбавлення від дублів, настройка дзеркал і т.д.

Далі починається робота по SEO оптимізації. Сайт змінюється відповідно до принципів SEO і юзабіліті (редагування тегів, тайтлів, тексту, структури сайту). Варто відзначити, що оптимізація сайту проходить протягом всього процесу розкрутки сайту. Це потрібно для того, щоб максимально швидко реагувати на постійно мінливі фактори ранжирування ПС і конкуренцію.

3 Етап - Зовнішнє просування сайту - підвищення його авторитетності

Це основа всієї розкрутки сайту. На цьому етапі нами організовується плавне зростання посилальної маси. Дуже важливо, щоб посилання на ваш сайт були якісними - тільки так можна підвищити авторитетність інтернет-сайту в очах пошукових систем. Інакше можна потрапити під різні фільтри пошукових систем, яких з кожним днем ​​стає все більше і більше.