Інтенет-магазини: як реалізувати тригери для росту продаж

Кожен власник інтернет-магазину мріє, щоб всі відвідувачі чарівним чином натискали кнопку «Купити». Отримати 100% -ву конверсію - завдання фантастично складна, нереальна. Однак існують тригери, грамотне використання і розміщення яких дійсно допоможе зростанню продажів в інтернет-магазині. Як реалізувати тригери, що це, як працює?

ВІДМІННІСТЬ тригерів ВІД заклику до дії НА САЙТІ #
TRIGGER
- «спусковий гачок» в перекладі з англійської. Тригерами в інтернет-маркетингу називають психологічні пастки, які стимулюють відвідувачів сайту купувати.
Ми часто стикаємося з тригерами в офлайн- і онлайн-магазинах. Найпоширенішими в супермаркетах та інших торговельних точках приманками виступають:

Акції, знижки, розпродажі, які приваблюють покупців низькими цінами;
Надання в майбутньому знижок за купонами, умовами партнерських програм, клубних карт;
Викладення товарів в найбільш помітних місцях - на рівні погляду, в прикасових зонах, де розрахунок робиться на імпульсивну покупку і т. Д.
Це типові приклади, з якими доводилося стикатися кожному. Як стимулювати зростання продажів в інтернет-магазині, де не можна поставити дівчину-промоутера або задіяти прикасова зону?

мета тригерів - покупка

В основі використання тригерів в Мережі лежать дії користувача сайту. А також якісь події, які можуть вплинути на прийняття рішення про покупку. Часто тригери плутають із закликами до активних дій (CTA).

Щоб розмежувати ці поняття, треба розуміти, що:

Тригер - це пом'якшене, часто прихована або розмите вплив. Тобто це якась маніпуляція, яка поволі підштовхує покупця до придбання товару. Наприклад, сама наявність в каталозі розділів «Розпродаж», «Новинки», «Хіти продажу» вже є тригером. Ці групи товарів покликані привернути на себе увагу певної групи споживачів: тих, хто хоче заощадити, тих, хто стежать за модою або актуальними тенденціями та ін.
Заклик до дії - це не приховане, а явне вплив. Кнопка «Купити» або «Замовити», відозву звернутися до менеджера або консультанта не має ніякого завуальованого сенсу. Людині чітко повідомляють, яких дій від нього чекають.
Відмінність досить просте і зрозуміле. «Спусковим гачком» можуть виступати різні елементи сайту - від конкретного слова до цілісного дизайну, інформаційного блоку, окремих фішок каталогу. Тепер подивимося, як реалізувати тригери, щоб вони привели до зростання продажів в інтернет-магазині.

ПОДІЇ
Всі люди шукають подарунки до свят, пам'ятних дат. Кожна дівчина підбирає гардероб до нового сезону або торжества. Молодь стежить за виходом нових версій гаджетів, ігор і т. Д. Будь-яке подібне подія можна і потрібно використовувати в якості тригера.

Тому багато інтернет-магазини формують і пропонують добірки такого типу:

ТОП-100 подарунків на Новий рік;
5 ідеальних луків сезону «Осінь-Зима 2018»;
Осіння мегараспродажа в магазині косметики;
Надходження нових моделей смартфонів для Z-покоління та ін.
ПЕРЕВАГИ
Це класичний розділ будь-якого сайту і інтернет-магазину. Важливо показати вигоду потенційного покупця від співпраці саме з вами.

На жаль, часто переваги описуються автоматично, щоб було як у всіх. Не варто в тисячний раз писати про величезний асортимент і знижки постійним покупцям. Шукайте і описувати реальні відмінності від конкурентів. Також слід ставитися до опису товарів.

ШВИДКО І ПРОСТО
Інтернет-користувачі хочуть і люблять економити час. Якби це не було правдою, вони б не купували в інтернет-магазинах, а йшли в офлайн.

Тому відвідувачеві треба максимально доступно показати, що покупка в вашому онлайн-каталозі - операція надзвичайно проста і швидка

Умов обслуговування або декількох моделей. Акція «Знайдете дешевше, ніж у нас, повернемо різницю» працює за цим же принципом.

ЗАГРОЗА ВТРАТИ І ДЕФІЦИТ
Такі примітивні технології, як обмеження пропозиції в часі, просторі і по колу осіб, все ще працюють. Загроза втратити шанс зробити дуже вигідну покупку мотивує клієнта на вчинення активних дій.

дефіцит часу

Що використовують:

таймери;
Обмеження кількості товарів;
Обмеження числа учасників акції;
Лімітований випуск;
Ліміт дії спеціальної ціни.
СОЦІАЛЬНІ ДОКАЗИ
У нас є велика публікація про RTB, і тут скажемо тільки, що їх потрібно використовувати. Відгуки, досягнення, докази експертність, репутаційний контент теж виступають свого роду тригерами.

 

Як це зазвичай реалізують:

Розписують наочно і покроково етапи співпраці: побачив - замовив - отримав - оплатив;
Оформляють інфографікою: як користуватися кошиком, як оформити замовлення і оплачувати товари;
Використовують елементи дизайну, щоб клієнт бачив, помічав всі необхідні функції;
Мають інформаційні блоки, контакти, форми зворотного зв'язку так, щоб людина завжди знав, де і як отримати потрібні дані.
Взагалі простота функціоналу - одне з головних достоїнств інтернет-магазину. Складні і затягнуті процеси не подобаються користувачам.

НОВИНКИ
Активні користувачі Інтернету вважають за краще бути в тренді. Їм важливо одержати не залежаний товар, а дійсно вигідне і нова пропозиція магазину. Важливо і просто стежити за тим, які ноу-хау виникають на ринку.

Тому класичними тригерами виступають:

Розділ «Новинки»;
Розсилки «Нові надходження»;
Позначки New в каталозі товарів і т. Д.