Контекстна реклама - переваги і недоліки

Контекстна реклама плюси і мінуси. Контекстна реклама - переваги і недоліки. З кожним роком маркетингові інструменти поліпшуються, надаються нові можливості для залучення цільового трафіку і здійснення успішних продажів товарів і послуг. Контекстна реклама, як і раніше залишається найефективнішим інструментом для швидкого формування цільової аудиторії і підвищення конверсії. У контекстної реклами багато переваг, але є і недоліки про які йтиметься нижче.

Починає працювати з моменту запуску

Після запуску рекламної кампанії покази цільовим користувачам починаються практично відразу. Це дає можливість швидко почати рекламувати свій товар, (послуги) і почати продажі.

Досягнення швидкого результату

Багатьох підприємців часто цікавить одне і те ж питання - що краще, контекстна реклама або пошукове просування, (SEO)? Це зовсім різні речі з властивими їм принципами дії. Тому відповідь узагальненим в даним випадком бути не може.

Пошукова оптимізація працює також ефективно при правильному її проведенні, але для досягнення бажаного результату має пройти певний час. Контекстна реклама надає можливість рекламодавцеві відразу отримувати цільовий трафік, замовлення і дзвінки.

Для оптимізації сайту, щоб вивести його на топові позиції пошукової видачі за допомогою SEO, потрібні:

  • унікальний, якісний контент, оптимізований по ключових словах семантичного ядра;
  • підвищення рівня юзабіліті;
  • усунення помилок в програмних скриптах;
  • залучення зовнішніх посилань з якісних, тематичних інтернет ресурсів;
  • напрацювання поведінкових факторів користувачів, які будуть сприяти просуванню.

Для досягнення визначених цілей за допомогою контекстної реклами досить написати продають тексти оголошень, підібрати релевантні запити для показів реклами, зв'язати оголошення з цільовими сторінками і правильно налаштувати геотаргетинг. За тимчасових показниках створити, налаштувати і запустити рекламну кампанію можна набагато швидше ніж підготувати сайт для ефективного пошукового просування.

Вигідна система оплати

Налаштовуючи контекстну рекламу рекламодавець має можливість самостійно визначати бюджет на рекламу, добовий бюджет і ставки за клік. Також для кожного окремого ключового слова можна встановлювати індивідуальну ставку за переходи з метою здійснення показів реклами вгорі першої сторінки пошукової видачі. В акаунті надаються докладні звіти щодо фінансових операцій.

Інструменти для оцінки ефективності рекламної кампанії.

На сервісах контекстної реклами Яндекс Директ і Google Адс є можливість підключити інструменти аналітики, які будуть відображати звіти про переходи і поведінці користувачів на вашому інтернет ресурсі. Це дасть можливість виправити допущені помилки і швидко наблизитися до досягнення мети.

Оцінка ефективності кампанії проводиться не тільки з економічних, а й з поведінкових факторів користувачам. Представлені в акаунті інструменти надають таку можливість.

Широке охоплення цільових користувачів.

Ви можете продавати товари вибравши в налаштуваннях геотаргетинга будь-який регіон, країну або навіть країни. Це дає можливість залучити велику кількість відвідувачів на сайт, які в наслідку стануть споживачами товарів або послуг. Крім цього є можливість залучати користувачів не тільки з пошукової видачі, а й з сайтів партнерів мережі Гугл на яких демонструються Ваші оголошення.

Відбір цільового споживача.

Рекламодавці самостійно вирішують де, коли і кому демонструвати свою рекламу. Наприклад, крім геотаргетинга, є можливість налаштувати покази реклами по днях тижня і годинах, віком і статтю, що дозволяє налаштувати покази тільки для цільових споживачів.

Контекстна реклама плюси і мінуси

Мінуси контекстної реклами

У результатах пошукової видачі практично завжди у верхній частині сторінки відображаються три-чотири оголошення контекстної реклами релевантні введеному користувачем пошуковому запиту.

У ТОР, як правило, демонструються оголошення з розширеними описами, додатковими посиланнями. Але цього буває мало. Якщо рекламодавець встановлює максимальну ставку за клік по запиту нижче рекомендованої ціни для показу вгорі першої сторінки видачі, то його оголошення може демонструватися на другий і навіть третій сторінці видачі пошуковика. По кожному ключу різна конкуренція, частота запитів в місяць. Від цих показників залежить розмір рекомендованої ставки за перехід користувача на сайт рекламодавця. Фіксованих ставок немає. Але можна встановлювати максимальну ставку за клік враховуючи вартість переходу найдорожчого ключового запиту, який присутній в рекламній кампанії.

Висококонкурентні тематики

У деяких тематиках, наприклад таких, як будівництво, фінанси, юриспруденція, медицина ціна за клік може бути досить високою. Тому при створенні рекламної кампанії варто приділити максимум уваги підбору ключів з врахуванням їх релевантності, конкурентності, частоти запитів в місяць і цінових показників. Таким чином Ви зможете залучити цільового споживача і істотно заощадити рекламний бюджет.

Короткочасність

Цей мінус є розплатою за швидкий запуск і залучення клієнтів. Але якщо підійти до налаштування кампанії та розподілу бюджету з розумом, демонстрацію реклами можна продовжити на деякий час без втрати її ефективності. Але при регулярному поповненні балансу Ваша реклама може демонструватися потенційним споживачам практично безперервно.

Складність в налаштуванні і необхідність в постійному моніторингу.

Для настройки рекламної кампанії не потрібні послуги програміста або дизайнера. Даним питанням може займатися один досвідчений маркетолог. Наявність великої кількості гнучких інструментів дає можливість:

  • підбирати оптимальні ключові слова для показів реклами;
  • створювати продають тексти;
  • підбирати ефективну стратегію ставок;
  • проводити моніторинг і аналіз рекламної кампанії.

Недосвідченій людині буде досить складно впоратися з цим завданням. В такому маркетинговий інструмент, як контекстна реклама навіть наявність одного плюса може повністю перекрити багато мінусів.