Купівля посилань: за якими параметрами оцінюються сайти-донори

Щоб просунутися по низькочастотних запитах, досить зробити добре оптимізовану, наповнену якісним контентом сторінки. Але для просування по середньо- і високочастотних запитах будуть потрібні зовнішні посилання.

покупка посилань - особливості

Існує величезна різноманітність способів отримати зовнішні посилання на свій сайт. Розглянемо основні з них по порядку.

Контент-маркетинг. Постійно займайтеся створенням цікавого наповнення сайту. Корисний контент, унікальні статті, фото, відеоматеріали, інтерактив зроблять свою справу. Це найкращий і правильний спосіб просунутися. Головне, все вам будуть вдячні - і пошуковики, і користувачі. Класний контент лайкать, репоста - так ростуть природні посилання. Тут кілька мінусів: створення контент-платформи - довгий процес. Постійно повинен з'являтися новий матеріал. Важливо, щоб контент сайту залишався унікальним, авторським. В іншому випадку ваші труди підуть прахом, а для пошукових систем сайт стане одним з багатьох.
Просування статтями. Найбільш дорогий і якісний спосіб, хоча багато в чому ситуація залежить від конкретної біржі. Суть в тому, що ви (або найнятий підрядник) пишіть статтю, вбудовуєте в неї посилання і розміщуєте на сайті-донора, який на вас посилається. В результаті ви отримуєте якісне посилання в хорошому тематичному оточенні (текст до і після неї). Більш того, звичайному користувачеві практично неможливо відрізнити такий лінк від природного. Власник ресурсу не в накладі: отримує винагороду, на його сайті додається вміст. Зараз популярністю користуються Liex і Miralinks. Принципова відмінність між ними полягає в якості статей та майданчиків, і, як наслідок, - в ціні. Liex приймає практично будь-які сайти, дозволяє розміщувати неунікальні статті, тимчасові посилання. У Miralinks ситуація принципово інша - система приймає тільки якісні ресурси, статті унікальні і написані для людей. Що особливо важливо, статті розміщуються назавжди. У довгостроковій перспективі це виявляється помітно вигідніше.
Біржі посилань. Є свої плюси і мінуси: такі системи, як SAPE і SEOPult дозволяють практично моментально закупити великий обсяг посилань за відносно невеликі гроші. Це дає можливість швидко просунутися, по крайней мере, по середньочастотним запитам, при достатньому бюджеті і уміннях. Увага, мінус! Коли раптом новий сайт отримує велику кількість посилань, для пошукової системи це виглядає підозріло. В Яндексі такий «контрольний вибух» - привід для бана. Тому при закупівлі посилань варто бути акуратним і послідовним.
Пости в блогах. Дуже добре спрацьовує, особливо якщо блогерського пости якісні і цікаві, а сам лідер думки обраний з точним розрахунком на певну ЦА. Словом, якщо попросити написати пост популярного блогера, є ймовірність, що ваша посилання моментально буде розтиражована по інтернет-спільноті. Однак є значний мінус. Ефект, одержуваний від блогерів, не довговічний. Іноді практичніше завести свій блог, писати в нього цікаві і корисні статті. Результат не змусить себе чекати - буде надходити додатковий трафік, з'являться постійні читачі і зовнішні посилання.
Форуми, каталоги, коментарі і дошки оголошень. Дозволяють швидко наростити кількість посилань при мінімальних вкладеннях. Можна зробити це і зовсім безкоштовно, якщо розставляти посилання своїми силами. Однак, при невмілому підході, є ймовірність потрапити під санкції з боку пошукових систем аж до фільтра. Цей спосіб часто межує зі спамом. Настійно рекомендується ставити посилання акуратно, осмислено і доречно. Тобто писати інформативні тексти по темі, органічно і лаконічно додаючи в них лінк.
Зауважте, коли потрібно просунути якийсь запит, наприклад «пластикові вікна», це не означає, що всі посилання повинні бути дословной цитатою запиту. Розбавляйте їх іншими словами. Пряме входження (запит дослівно) використовуйте переважно для дорогих посилань.

розміщення посилань

Дуже важливо звернути увагу, як «глибоко» буде розміщено посилання. Головна сторінка сайту - дуже добре, один клік від головної - непогано, два кліка - прийнятно, три - погано.

ТОП-КРИТЕРІЇ ВИБОРУ майданчиків-ДОНОРІВ
Часто на допомогу приходять біржі посилань, на яких будь-який бажаючий може вибрати для своїх потреб сайти. Де згодом розмістяться рекламні публікації вашого ресурсу. З огляду на факт, що майданчиків, що пропонують платне розміщення, величезна кількість, а рекламний бюджет у багатьох інтернет-підприємців обмежений, необхідно навчитися серед величезної кількості сайтів вибирати ті, посилання з яких дійсно будуть приносити відчутні результати і виправдають вкладені кошти.