Landing page - коли пора оновити, замовити редизайн або новий сайт

Ефективність landing page може падати, що закономірно. Ринок змінюється, з'являються нові учасники, продукти, більш вигідні цінові категорії. Якщо зрозуміло, що, в цілому, промосайт хороший, але конверсія знижується, а у конкурентів з'явилися сторінки ефективніше, пора реагувати!

Варто внести зміни, причому часто досить невеликих правок. Через що складається таке становище? Розглянемо можливі причини.

підступи конкурентів
Ваш крутий Лендінгем влучив у ціль: замовлення, дзвінки і клієнти потекли, як з рогу достатку. Зрозуміло, що такий успіх помітять суперники.

Згадаймо, що конкуренти бувають сумлінними і не дуже:

Перша категорія оцінює ваш ресурс, бере до уваги досягнення і вдалі рішення, враховує досвід, доповнює його своїм. В результаті отримує Лендінгем, який б'є ваш за результатами видачі.
Недобросовісні учасники ринку можуть просто замовити умільцям копію вашого продукту, адже «фахівців» вистачає.
Скажімо прямо: коли ваш Лендінгем скопіювали, можна замінити на ньому контент, трохи додати функціоналу або запропонувати покупцям знижку. Таким шляхом можна обійти любителів нажитися на чужих розробках. Перегнати плагіаторів можна також за рахунок збільшення бюджетів і корекції налаштувань рекламних кампаній, розміщення корисних SEO-текстів.

Якщо новий Лендінгем конкурентів набагато перевершує ваш, замовляйте новий

Але коли з'явився landing page, явно перевершує ваш на голову, то невеликими правками не обійдешся. Доведеться винаходити іншу стратегію і, можливо, замовляти новий промосайт.

Проблеми з адаптивним дизайном
Сьогодні все чітко розуміють: ресурс, в тому числі промостраніца, не має майбутнього без мобільного трафіку. Тому Лендінгем спочатку повинен бути оптимізований під мобільні пристрої. Якщо ви не зробили це в момент розробки, виправити помилку слід негайно.

Не менш важливо контролювати, як сторінка відображається на різних екранах, як веде себе в різних браузерах.

Якщо виявляються:

Кнопки, натискання на які незручно,
Текст, який насилу читається,
Зображення, які повільно завантажуються,
- це вимагає негайного усунення.

Іноді можна подолати подібні труднощі незначними змінами. У важких випадках усунення доводиться виконувати в рамках комплексного редизайну.

Відбулися зміни в фірмовому стилі
Можливо, на момент розробки Лендінзі у вас не було власного логотипу, брендбуку і фірмових кольорів. Згодом все це з'явилося. Лендінгем варто виконувати в існуючому фірмовому стилі, навіть якщо він добре працює. Можна додати на сторінку окремі елементи, які підтримають єдину стилістику.

З'явилося бажання зробити краще
На момент створення Лендінгем вам повністю подобався, включаючи всі компоненти від промоекрана до тексту. Однак за кілька місяців роботи ресурсу виявилися слабкі місця або помилки, що вимагають коригувань.

Припустимо, ви продаєте сумки в класичному стилі, а клієнти хочуть бачити молодіжні товари. Або те ж саме, тільки «з перламутровими ґудзиками». Ви розумієте за допомогою аналізу поведінки користувачів, даних аналітики, що в одному місці треба додати асортимент, а в іншому - замінити текст кнопки з «Зателефонувати» на «Замовити».

Такі зміни можуть і повинні вноситися, як тільки в них виникає необхідність. Нагадаємо, експериментальні рішення варто для початку протестувати, а впроваджувати за результатами експерименту.

Якщо Лендінгем надокучив ...
Так теж буває: аудиторії промосайт сподобався, відвідувачі заходили, купували, замовляли. Повторно ж звертатися не поспішають: можливо, знайшли більш оригінальна пропозиція або щось дешевше. Поширений і інший варіант: існуючий Лендінгем здається їм добре знайомим, а тому - німого застарілим. Особливо якщо аудиторія приходить з одного каналу трафіку. У підсумку вона відправляється на пошуки свіжих ідей.

Щоб не допустити подібної ситуації, змінювати і оновлювати landing page треба регулярно. Змінили дизайн CTA-кнопки, запропонували знижку або подарунок за повторну покупку, скоригували рекламне повідомлення - готово!

Зрозуміло, такий підхід не продовжить термін життя Лендінзі навічно. Коли маса недоліків стане критичною, настане час кардинальних змін: повного редизайну або розробки нової посадкової сторінки.

ЗАМОВИТИ РЕДИЗАЙН Лендінзі
Редизайн посадкової сторінки має на увазі не тільки зміна її оформлення, зовнішнього вигляду. В рамках редизайну зазвичай виконується і доопрацювання функціоналу, і робота з властивостями юзабіліті. Що призводить до такої необхідності?

Коли пора замовляти редизайн Лендінзі

Потрібні візуальні перетворення
Коли стає зрозуміло, що сторінка працює, але її дизайн виглядає застарілим, треба замовляти редизайн. Термін життя самого якісного промосайт обмежується 2-3 роками. Пізніше без масштабних перетворень відсоток продажів буде знижуватися. Навіть лояльні відвідувачі задумаються про те, що якщо пару років на сторінці нічого змінюється, то варто підшукати більш вигідне і свіжа пропозиція.

Якщо стався ребрендинг, впроваджений новий фірмовий стиль Великі компанії затівають такий захід як ребрендинг, в середньому, кожну п'ятирічку. І якщо ви встали на цей шлях, то і Лендінгем доведеться повністю переробити з точки зору візуального представлення. Заодно варто поліпшити структуру промосайт.

Зміна трендів веб-дизайну
Щорічно з'являються нові технології і тренди. Навіть якщо не гнатися за модою (за нею все одно не встигнеш), ​​то, знову ж таки, за 2-3 роки виникнуть настільки перевершують старе оформлення рішення, що доведеться крокувати в ногу з часом, щоб утриматися на плаву.

5 років тому актуальним для Лендінзі був яскравий дизайн, з великою кількістю елементів, кольорів і шрифтів. Сьогодні веб-дизайн тяжіє до мінімалізму. Іншу тенденцію невеликими коригуванню не втілити.

Знову згадаємо, що за час використання Лендінзі ви накопичуєте досвід, краще розумієте ЦА, відчуваєте, де кульгає функціонал або воронка продажів. Накопичення такої інформації рано чи пізно призводить до того, що буде потрібно масштабний редизайн.

ЧАС ЗАМОВЛЯТИ НОВИЙ промосайт
Наведемо випадки, коли ефективніше замовити розробку нового Лендінзі.

Замовте нову промостраніцу

Якщо старий landing page мав технічні обмеження
Припустимо, кілька років тому ви розробляли Лендінгем, але робили це на CMS, яка передбачала безліч технічних обмежень. Є ряд систем управління, які з самого початку не передбачають гнучкості.

Після декількох років користування ресурсом ви розумієте, що управляти Лендінзі незручно, а вносити в нього зміни, впроваджувати потрібний функціонал - дорого і складно. Тут доцільним виявиться рішення про створення нової landing page.

Перший промосайт був пробним
Зростаючий бізнес нерідко йде по шляху найменшого опору і замовляє дешевий Лендінгем. Щоб просто зрозуміти - піде справа чи ні, займеться з іскри полум'я?

Далі, коли бізнес зростає, а полум'я-таки зайнялося, мати дешевий Лендінгем стає невигідно. Це шкодить статусу, репутації, обмежує можливості.

Описано той випадок, коли від старого Лендінга варто нещадно позбавлятися і замовляти новий. З актуальним дизайном, цікавим контентом, проробленої структурою і т. Д.