Landing page: секрети ефективності

Перш за все, необхідно сформулювати мету Лендінгу і спрогнозувати результат. Навіть психологічно при наміченої мети простіше «побачити» шляху її досягнення.

Які дії важливо виконати на цьому етапі:

Провести маркетинговий аналіз: нішу замовника, поточну ситуацію на ринку, прямих і опосередкованих конкурентів, ЦА.
Цільову аудиторію треба сегментувати по групах. Тому що підхід до молоді до 25 і пенсіонерам після 60 абсолютно різний. Якщо в ЦА присутні настільки «полярні» сегменти, варто продумати варіанти про те, щоб робити Лендінзі для кожної з груп.
Варто пам'ятати, що чим точніше landing page орієнтований по цілі, тим краще буде результат. Ідеально, коли на сторінку доводиться одна мета і одна пропозиція. Тому що коли їх кілька, ефективність кожної знижується в рази.
ретельно опрацьовує структуру

Ретельно опрацьовуйте структуру, яка зазвичай складається з декількох елементів.

ОПТИМАЛЬНИЙ ДИЗАЙН І ТЕХНІЧНА СТОРОНА LANDING PAGE
Пам'ятаємо про те, що не всякий яскравий дизайн вражає своєю креативністю. Найчастіше екзотичні фарби і агресивні контрасти викликають бажання закрити сторінку. Тому уникайте крайнощів!

Краще використовувати спокійні, стильні відтінки, яскравими залишати лише акценти. Наприклад, корисно виділити червоним кнопку заклику до дії, але оформляти так всю сторінку - перебір.
Слідкуйте за тим, щоб елементи не зливалися, текст і заголовки виділялися на основному тлі, залишалися помітними, але не «різали око».
Не вибирайте той дизайн, який відволікає від змісту. Навпаки, оформлення повинно допомагати контенту, а не ставати на чільне місце.
Підбирайте в міру оригінальні шрифти, але не загравайтеся ними - пари на сторінку цілком достатньо. Надто креативні, погано читаються, химерні відштовхують. Будьте обережними з жирним шрифтом, курсивом і підкресленням. Найкраще залишити ці спецефекти для Word.
Стильну анімацію, відео-елементи використовувати корисно, але тільки дозовано! Інакше ваш «ідеальний» Лендінгем ризикує перетворитися на філію Ютуб. До того ж, не буде працювати повільно завантажуватися, якщо важких елементів виявиться багато.
Обов'язково впроваджуйте адаптивний дизайн перевіряйте, як сторінка відображається на різних за величиною екранах, в різних браузерах і пристроях.
Опрацюйте всю технічну сторону: як завантажується ваш Лендінгем, чи зрозуміла його структура, чи не доведеться користувачеві «вишукувати» потрібну інформацію. Впроваджуйте необхідні хлібні крихти, розставляйте підказки там, де гість може зіткнутися з труднощами.

впроваджуйте навігацію

Запам'ятайте: ніяких спливаючих вікон, самозапускающійся аудіо і відео!

ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ Лендінзі
Подивимося з чого ж складається класичний Лендінгем:

З головного екрану. Це перше, що помічає користувач. Щоб викликати його інтерес, у вас є зовсім небагато часу - 3-8 секунд. Промо-екран повинен точно відображати, чому присвячена посадкова сторінка, і нести тільки основне смислове навантаження.
З формулювання оффера - вашого унікального товарної пропозиції. Саме на ньому має фокусуватися увагу користувача. Тому тут не можна допускати різночитань, розпливчастого сенсу, розлогих описів. Все коротко і по справі. Загальноприйнята формула: заголовок + підзаголовок. Класика не має на увазі, що оффер повинен копіювати те, що вже розміщено на інших Лендінзі.
З візуального і текстового контенту. Текст повинен бути унікальним і на 100% продають. Лендінгем - не місце для абстрактних міркувань на тему. Уникайте смислових повторів! Відомості подаються тільки ті, які ведуть людину до скоєння цільового дії на Лендінзі. Цьому критерію зобов'язаний відповідати і візуальний контент. Він повинен підкріплювати собою текст, викликати позитивні емоції, залучати до покупки. Дуже бажано, щоб він був оригінальним: стокові фото вже стають цілком впізнаваними, так як широко тиражуються в Інтернеті. Подумайте, можливо, окремі текстові частини можна замінити інфографікою? Це часто стає великим плюсом.
З вигод і переваг, які отримає покупець продукту. По-перше, потрібно коротко презентувати компанію і показати її надійність. Але зробити це потрібно максимально лаконічно. Опишіть переваги свого товару і покажіть, чим він кращий, ніж пропозиція конкурентів. Думайте про те, якими ефектними доказами ви можете підтвердити свої слова.
показуйте реальність

З соціальних доказів, які покликані вселити впевненість користувачеві в привабливості вашої пропозиції. Відгуки повинні бути реальними. Треба також перевірити, чи не виглядають вони як фейк. У цьому вам допоможе наша стаття на цю тему.
З тригерів і кнопок CTA - закликів до активної дії. Їх не повинно бути занадто багато, але і одного призову буде замало. Кожен повинен одночасно демонструвати вигоду, яку отримає клієнт. Класично CTA і тригери мають у своєму розпорядженні на початку, в середині і в кінці сторінки.