Модернізація сайту. Що, де, коли пора міняти

Сайту потрібно постійне оновлення і розвиток. Це важливо для ранжирування в пошуковій видачі - показати алгоритмам, що з веб-ресурсом регулярно ведуться роботи. Важливо і для користувачів: треба враховувати їхню поведінку на сайті і підлаштовуватися під ці показники, роблячи перебування більш комфортним, а значить - результативним. Часто, коли говорять про оновлення, мають на увазі частковий або повний редизайн. Це свого роду оману. Розберемося, що таке модернізація, в чому полягають її відмінності від редизайну.

МОДЕРНІЗАЦІЯ САЙТУ
- заходи, які спрямовані на розширення і вдосконалення функціоналу інтернет-майданчики, на її комплексне поліпшення. Модернізацію можна вважати і різновидом редизайну, і проміжним етапом роботи з сайтом. Це «золота середина», до необхідності якої ресурс приходить на шляху між створенням і повної переробкою.
КОЛИ ПОТРІБНО МОДЕРНІЗАЦІЯ
Причини можуть бути об'єктивними і суб'єктивними. Нерідко це обумовлено побажанням замовника, абстрактним або обгрунтованим.

Наприклад:

Провели аналіз ринку, вивчили конкурентів і прийшли до висновку, що сильно відстали. Треба наздоганяти!
У діяльності компанії відбулися істотні зміни, і це треба враховувати. Якщо розширився список послуг або пропонований асортимент товарів (з'явилася нова група), такі фактори обов'язково повинні знайти відображення на інтернет-сайті.
У сфері веб-розробки постійно відбуваються зміни, з'являються новинки. Впроваджувати програмні продукти, які допоможуть продажу, - вірний крок до успіху.
Якщо стався ребрендинг, зазвичай виконується редизайн. Його можна успішно поєднувати з іншими заходами щодо вдосконалення ресурсу.
ЩО МОЖНА МОДЕРНІЗУВАТИ
Модернізація і редизайн - ці поняття часто замінюють один одного. Однак редизайн більше спрямований на коригування оформлення порталу, його графіку, візуальне уявлення. При модернізації доопрацюванням піддаються технічні аспекти ресурсу, змінюється його функціональність, додаються нові опції. У цих процесах беруть участь програмісти, дизайнери залучаються не завжди. Їх задіюють, коли мова йде про комплексну доопрацювання з масштабними змінами.

Часто відбувається так, що впровадження нових модулів може зажадати коригування з боку зовнішнього вигляду веб-ресурсу. Тут вже стає складно відокремити одне від іншого. Факт в тому, що модернізація спрямована на поліпшення програмного продукту, яке може зачіпати і дизайн, і функціонал, і структуру.

зміна структури сайту

Тому є сенс виділяти технічну модернізацію і комплексну доопрацювання інтернет-ресурсу компанії. Розберемося, які роботи проводяться в рамках кожної послуги.

ТЕХНІЧНА МОДЕРНІЗАЦІЯ САЙТУ
До неї відносять:

Доопрацювання, оптимізацію програмного коду.
Коригування структури (можна прибрати деякі розділи, розробити і впровадити нові сторінки, розділи).
Видалення старих і додавання нових інструментів, опцій, тобто роботу з функціоналом.
Коригування верстки, оптимізацію CSS, HTML.
Впровадження CMS, перенесення на нову систему управління.
код
Його необхідно оптимізувати періодично або регулярно - багато що залежить від початкового якості розробки та подальшого розвитку сайту. Буває, перестають бути потрібними окремі рядки. Або виникає можливість зробити ефективну заміну. Це потрібно робити! Виправлення виявлених помилок в коді - справа першорядної важливості. Допущені промахи можуть негативно позначатися на ранжируванні. Через них веб-продукт може втратити працездатність.

структура
Коли виникає необхідність в таких поправках? Коли сама фірма піддається реструктуризації! Припустимо, раніше не було відділу інтернет-маркетингу - тепер є, не торгували кімнатними рослинами - потім відкрили цей напрям, запрацював новий філіал, з'явилися офіси в інших містах і т.д. Аналогічним чином корекція потрібна, коли відбувається відмирання галузей діяльності.

Технічна модернізація сайту

Структура ресурсу може зазнавати змін, коли цього вимагає просування. Припустимо, SEO-фахівці вирішили розширити семантичне ядро, посилити його. У цій ситуації часто доводиться створювати нові сторінки, не кажучи вже про переробку контенту. Можливо, спочатку при зборі семантичного ядра були допущені помилки: неправильно визначено семантика, а наявні сторінки не призводять відвідувачів з пошуку. Тому і SEO може виявити необхідність структурних змін.

функціонал
Чинний функціонал може містити помилки, недоліки, застарілі опції, якими ніхто не користується. В процесі роботи ресурсу власники часто приходять до висновку про недостатність наявних інструментів, про необхідність підключення нових опцій.

Верстка
Коли для інтернет-сайту настає епоха змін, це не може не відбитися на верстці. Тут важливо враховувати призначений для користувача досвід і верстати сторінки так, щоб вони ставали все більш комфортними для відвідувачів.