Навіщо сайту потрібні мета теги?

Заповнення мета тегів - це перше, що ви повинні зробити для свого сайту, після складання семантичного ядра. За допомогою правильно заповнених тегів мета можна значно підвищити рейтинг сайту, а також збільшити кількість відвідувачів. Роботами з мета-тегами - це обов'язковий крок для просування сайту.

З технічної точки зору до meta-тегів відносяться: description, keywords, - але розповідаючи про оптимізацію можна обійти тег title, який грає важливу роль в просуванні сайту. Мета теги - це інструменти, за допомогою яких пошукові системи будуть індексувати ваш сайт. Вони заповнюються для кожної сторінки окремо в залежності від її тематики і контенту. Якщо дивитися html код сторінки, то мета теги можна знайти в розділі head, але на самому сайті вони не відображаються.

Тексти, що знаходяться в title і description покажемо пошукова система в сніпеті по клучовіх запитах, які повинні бути вписані в meta тег keywords.

Тепер про кожен тезі окремо.

Title
Це заголовок сторінки. Він є назвою вкладки для сторінки в браузері і відображається в результатах пошуку. Текст title повинен мати 100% унікальність і складатися з 60-75 символів з пробілами. Не варто перевищувати цей розмір, так як занадто довгий заголовок може просто не поміститися у видачі пошукової системи. В результаті ваш заголовок може обірватися на середині фрази і користувач його не зрозуміє. Дуже важливо, щоб кожна сторінка мала свій індивідуальний title, в який будуть входити ключові запити з семантичного ядра, за якими ви збираєтеся просуватися. Ключі для title підбираються з якомога більшою частотністю і мають розташуватися ближче до лівого краю. Оскільки title це перша інформація про вашу сторінку, яку бачить користувач, ви повинні написати такий текст, який буде спонукати її відвідати. Але це не означає що там можна написати будь-який привабливий заголовок. Він лаконічно, доступно і привабливо розповісти читачеві про інформацію, послуги або продукт, що пропонує сторінка. Не варто копіювати і використовувати title з інших сайтів. Він не принесе вам підвищення в рейтингу, навіть якщо сторінка, з якої ви взяли текст, має перше місце в пошуку.

Description
Текст цього мета тега завжди йде завжди разом з title Їх показує пошукова система у видачі.

description, rак і title Повинен бути унікальним на 100%. Розмір його для Яндекс складе 200-350 символів з пробілами, а для Google - не більше 150. В нього обов'язково повинні входити текст з title Також тут можна використовувати 1-2 ключових запиту, які потрібно розташувати як можна ближче до лівого краю. Текст title, хоча і повинен входити в description, але не повинен повторюватися, тому що в сніпеті це буде виглядати непривабливо. Наприклад, якщо в title ви використовуєте ключ "розробка сайту", то в description можна заміни його синонімом "створення сайту".

Текст description має не менше значення ніж title, тому він повинен бути також інформативним, лаконічним і цікавим. У трьох пропозицію він докладно і зрозуміло розповісти читачеві про вашу сторінку і зацікавити відвідати її. description, як і title так і контент на сторінці мають одну тематику. Тому в description повинна увійти важлива і цікава інформація зі сторінки. Не скупіться на слова, тому що якщо текст вийде коротким, пошукова система не сприйме його як description і замінить відрізком контенту сторінки, де зустрічається ключовий запит. Але бувають випадки, коли навіть з повноцінним description пошуковик все одно бере опис з сторінки. В цьому випадку можна написати якісний сео-текст, в якому пропозиції з ключовим запитом буде привабливо описувати сторінку або спробувати змінити description - зробити його великим, наприклад.

Keywords
Слова і словосполучення цього мета тега не відображаються на сторінці і не показуються пошуковою системою в сніпеті. Keywords - це перелік ключових запитів, за якими буде просуватися сторінка. Він повинен складатися з кількох фраз загальною кількістю 150-250 символів. Ключові фрази записуються через кому від високочастотних до низькочастотних. На відміну від title і description в keywords, які слід використовувати тільки високо- і середнечастоние запити. Бажано, щоб одне слово повторювалося не більше ніж 2-3 рази.

Стоп-слова в мета тегах

Також хочеться зупинитися на словах, якими не варто зловживати в мета тегах, так звані стоп-слова. До них відносяться знаки, слова і символи, які самі по собі не несуть ніякого смислового навантаження і просто ігноруються пошуковими системами при індексації сайтів. До цих слів належать: вступне слово, прийменники, займенники, сполучники, частки, вигуки, цифри. Але, тим не менш, вони дуже потрібні для нормального сприйняття тексту. Без них текст схожий на набір словосполучень. Також стоп-символи. До них відносяться пунктуаційні і розділові знаки: (() - = / \\\\!? | + _. :). І якщо в основному контенті сторінки їх уникнути неможливо, то в мета тегах бажано їх не використовувати. title має обмежену кількість символів, тому витрачати їх на стоп-слова має сенсу. А ось від розділових знаків відмовитися не вийде. У стоп-слова використовувати можна, але в розумних розмірах. Оскільки в description вам потрібно створити привабливе, зрозуміле і природне опис сторінки зовсім відмовитися від службових частин мови не вийде.

Експериментуючи з meta-тегами, які відображаються в сніпеті ви можете впливати на показник співвідношення кількості показів до кількості кліків на вашій сторінці. Чим привабливіший буде сниппет і чим більше він буде відповідати ключовому запиту, тим імовірніше користувач зайде саме на ваш сайт. Але треба розуміти, що для повноцінної життєдіяльності сайту одних тегів недостатньо, його потрібно постійно оновлювати свіжим контентом. Тому на мета тегах справа не закінчується, а навпаки тільки починається.