Необхідні параметри для розкрутки сайту

Головна сторінка  як обличчя сайту.
Як правило, відвідувачі сайту почнуть знайомство з Вашим ресурсом з головної сторінки, тому постарайтеся, щоб вони отримали максимум інформації про вашу компанію і ваші послуги. На головній сторінці сайту повинна відображатися вся основна інформація про ресурс.

Вся нова інформація теж повинна відображатися на головній сторінці - наприклад, корисний розділ новини сайту, щоб було видно, що додалося нового.

структура сайту
З головної сторінки повинні йти посилання на всі основні розділи сайту. Глибина сайту не повинна бути дуже великою, 3-4 рівня. Є правило - кожен розділ сайту повинен бути доступний в 3 кліка. Якщо сайт великий, корисні розділи «Пошук» і «Карта сайту».

Розкрутка в офлайні
На всій вашій друкованої продукції обов'язково вказуйте адресу сайту - на всіх візитках, в каталогах, в прайс-листах, в рекламі. Візитка залишена Вами у можливого клієнта дасть йому мінімум інформації, а відвідування веб-сайту за посиланням з візитки, дасть вашому клієнтові повне уявлення про вашу компанію.

Доменне ім'я
Бажано вибрати доменне для сайту яке легко запам'ятовується . Наприклад, www.company.com краще, ніж www.ourcompanyinrussia.com. Якщо назва Вашої організації занадто довге і складається з декількох слів, намагайтеся вибрати для сайту скорочення.

Статистика
Встановіть на сайт лічильники, стежте за статистикою за допомогою скриптів на сервері, наприклад webalizer. Постійно аналізуйте відвідуваність, з якими операційними системами користувачі, за якими ключовими словами Вас знаходять в пошукових системах.

Якщо з якогось ресурсу, за певними ключовими словами до Вас приходять найбільше, постарайтеся, щоб текст розділу був ще більш релевантним за цими ключовими словами.

Флеш-заставки
Флеш - потужна технологія, що дозволяє створювати інтерактивні ролики, банери, презентації з мінімальним розміром. Але, постарайтеся не використовувати flash і інші технології при виведенні навігації сайту.

 Пошукові роботи не зможуть побачити посилання представлені у вигляді flash або java роликів, і сторінки не будуть проіндексовані.

Ключові слова на Вашому сайті дають Вам наступне:

гарантія трафіку
аналіз пошукових запитів, під які Ви будете створювати або заточувати сторінки на сайті
спосіб зрозуміти що потрібно людям, а не скільки людей Ви зможете залучити до себе
це ідеї для нових матеріалів, розділів на сайті, майбутніх проектів
Як підібрати ключові запити?

провести мозковий штурм
провести аналіз запитів
скласти лист очікування
В першу чергу Ви повинні самі себе запитати: з яких питань люди можуть шукати Вас? Відповідь на це питання досить простий: Це можуть бути Ваші основні ключові слова, слова вашої тематики і назва товару, компанії, послуг, що надаються і, нарешті, Ваше ім'я.