Неунікальний у створенні сайтів контент - будьте обережні!

Чи може існувати сайт без текстового наповнення? Звичайно, може, але питання в іншому: чи сподобається такий ресурс відвідувачам, чи досягне цілей, заради яких і був створений. Якщо мова йде про комерційні сайтах, то тут наявність цікавого, інформативного текстового контенту особливо важливо, тому що основна мета таких сайтів - докладно і переконливо розповісти потенційним клієнтам про переваги товарів і послуг компанії.

Розуміючи це, власники сайтів в Києві приділяють підвищену увагу інформаційному наповненню, але ... Є одне маленьке «але». В останні роки в Інтернеті простежується одна дуже небезпечна тенденція: на сайтах все частіше зустрічається так званий «непоодинокі» текстовий контент. Що ховається за цим, на перший погляд, нешкідливим словом - "не унікальний»? Це контент, який частково або повністю дублюється на якомусь одному або декількох інших ресурсах.

Є кілька причин, за якими використання не унікального контенту вкрай небажано:

По-перше, сайти, наповнені не рідкість текстами, не викликають довіри у користувачів. Особливо цей ефект помітний, якщо використаний у Вас текст дублюється на безлічі ресурсів, і відвідувач, вже переглянув кілька сайтів, бачить все ту ж інформацію.

По-друге, тексти - це інтелектуальна власність, на захист якої стоїть закон. У деяких користувачів створюється враження, що тексти, викладені на сайтах - нічиї (особливо якщо під ними немає підпису і величезного знака копірайту). Але це помилка. Хтось створив ці тексти, і необхідно поважати авторське право цієї людини.
І, нарешті, розмістивши на своєму сайт поширював унікальні тексти, Ви можете назавжди забути про просування ресурсу в пошукових системах.

Плагіат не просувається

Зараз вже ніхто не сумнівається в необхідності просування сайтів. Конкуренція серед компаній на ринку висока, конкурують і їх сторінки в Інтернеті. Якщо Ви не приділите увагу просуванню сайту, то ризикуєте побачити його в пошуковій видачі по ключовому запиту на сто першому місці. Крім того, просування сайту - це один з найбільш економічно вигідних видів залучення клієнтів. Тому все більше і більше підприємців звертаються до просування як до ефективного інструменту збільшення прибутку.

Сайти, які претендують на потрапляння в першу десятку, піддаються жорсткому відбору. Як неупереджених суддів виступають пошукові роботи. Останнім часом пошукові системи пред'являють все більш і більш жорсткі вимоги до сайтів, в тому числі до текстового наповнення. Унікальність текстів - одне з головних вимог.

Яндекс проти плагіату

У Рунеті найбільш популярною пошуковою системою є Яндекс, на потрапляння сайту в першу сторінку видачі в цій системі перш за все спрямовані старання більшості оптимізаторів. При цьому Яндекс дуже жорстко ставиться до використання на сайті не унікальних текстів. Ось що написано в розділі «Яндекс.Допомога», підрозділ «Поради веб-майстрові»:
«Ми намагаємося не індексувати або НЕ ранжувати високо: сайти, що копіюють або переписують інформацію з інших ресурсів і не створюють оригінального контенту ...».

Ця позиція Яндекса виправдана: пошукова система намагається запропонувати користувачеві нову, невідому раніше інформацію, яку і несе в собі унікальний контент. І якщо сайт відповідає вимозі унікальності і новизни, то Яндекс дає йому зелене світло на шляху до першої десятки видачі.

Професійне просування - захист від плагіату

Як наповнити сайт цікавим і унікальним текстовим контентом? Є 2 способи - написати тексти самому або довірити це професійному копірайтеру. Замовляючи створення сайту на «Фабриці сайтів», Ви маєте можливість скористатися додатковою послугою копірайтингу. Навіть якщо Ви не збираєтеся просувати сайт, унікальні тексти на його сторінках не тільки не зашкодять, але й принесуть користь Вашому ресурсу.

Інша справа - просування сайту. Перед початком просування необхідно здійснити 2 важливі процедури:

Спочатку треба проаналізувати вже наявні на сайті тексти. Перевірка матеріалів на унікальність відбувається в рамках цілісного аналізу ресурсу, проведеного фахівцями. Якщо з'ясується, що тексти не унікальні, то буде потрібно їх рерайтинг.
Потім створюються і розміщуються на сайті нові тексти, необхідні для просування. Чи варто згадувати, що вони теж повинні бути унікальними?
Вкрали контент! Що робити?
Життя сайту в Інтернеті подібна правилам дорожнього руху. Якщо Ви не порушуєте правила, то Ваше рух вперед стане більш безпечним, але, на жаль, не на 100%. І, на жаль, не можна гарантувати того, що інші учасники гонки будуть настільки ж коректні.

Буває, що «чесні» сайти, власники яких ніколи не копіювали чужий контент, піддаються ігнорування з боку пошуковика. При найближчому розгляді стає зрозуміло, що тексти на них стали не унікальними з вини інших користувачів: хтось скопіював матеріали і розмістив на сторонніх ресурсах. На жаль, в Інтернеті складно встановити першоджерело, вихідний сайт часто перестає індексуватися разом з іншими ресурсами, що публікують «запозичений» контент.

Але все не так страшно. Є метод боротьби з цим сумним явищем - постійний контроль сайту з боку оптимізатора. Фахівці використовують професійні ресурси для регулярних перевірок «недоторканності» розміщеного контенту. Але що робити, якщо текст все ж був скопійований на сторонній сайт і Ваш ресурс перестав індексуватися? Необхідно вжити заходів щодо захисту своєї власності, а саме звернутися в службу підтримки Яндекса зі скаргою на крадіжку контенту. Важливим аргументом на вашу користь буде реєстрація Вашого сайту в каталозі Яндекса (зазвичай заявка на реєстрацію подається на початку просування). Розглянувши ситуацію, що склалася, фахівці Яндекса відмовлять в індексації тільки сайту-зловмисникові, а Ваш веб-ресурс зможе впевнено рухатися до вершини.

Тому дуже важливо довіряти просування сайту професіоналам, які будуть здійснювати постійний моніторинг ресурсу і, в разі необхідності, нівелюють всі шкідливі зовнішні впливи.