Одна сторінка - один ключ

Якщо у вас великий портал або інтернет-магазин, то кращим рішенням буде оптимізація кожної його сторінки під певний запит.

Деякі оптимізатори кажуть, що обдурити пошукову систему можна, помістивши на сторінку два пошукових запиту, один з яких буде містити назву міста (при регіональному просуванні), таким чином оптимізувавши сайт.

Тобто, існує у нас сторінка з кількома різними по суті запитами. Наприклад, «купити автомобіль» і «Купити колеса для легкового автомобіля». Ми з цими запитами додаємо точно такі ж, але з зазначенням міста. Наприклад, «купити автомобіль в Харкові» і «купити колеса для автомобіля в Харкові». Можливо, воно і подіє, якщо запитів небагато. Але і тут ніхто не гарантує позитивного результату.

Іншими словами, запит «купити автомобіль» - це щось спільне. Його може набрати житель будь-якого населеного пункту, що говорить українською мовою. А ось запит «купити автомобіль в Харкові» набере тільки житель України, який мешкає неподалік від цього міста і шукає конкретні автосалони. Помістивши ці два запити на одну сторінку, ми отримуємо ситуацію, коли ресурс буде позіціоніроватьсякак два абсолютно різних проекти. Це ускладнить просування і зробить його дорожче.

Якщо ж у вас є популярний сайт або розкручений інтернет-ресурс компанії, то досить його оптимізувати хоча б під десяток ключів та результат відразу ж стане помітним. При цьому можна їх розмістити навіть на одній сторінці, наприклад, написавши оптимізовану статтю на головну.

Для пошукової та соціальної розкрутки маловідомого ресурсу потрібно створити розділи, на яких кожен із запитів буде максимально розкритий. Адже на даному етапі користувачі шукають точну та актуальну інформацію. Це забезпечить швидке зростання зовнішньої посилальної маси і збільшення кількості згадок в соціальних мережах.