Основні помилки при просуненні сайту

Під час просування сайту завжди виявляються помилки. Ми всі люди та нам властиво помилятися, тому спробуємо вказати основні з них.

При складання семантичного ядра, для сайту, 80% веб-майстрів використовують стоп символи в тезі, це () - = / \! | + _.
Стільки ж веб-майстрів ставлять в назву компанії. Це не правильний крок розкрутки сайту. Ні в якому разі не варто цього робити, тут має сенс ставити назва компанії якщо ви є брендом, але якщо ви маленька компанія, то для цього можна використовувати сторінку контактів. У 99% випадків - ця сторінка вийде на 1-е місце за запитом "назва вашої компанії", адже користувач шукає за таким запитом саме Вашу контактну інформацію.
CSS і Java (Script) необходими виносити в окремі файли, і Ваш значимий контент виявиться вище в коді, отже пошуковику буде менше роботи.
У блоці Н1 у багатьох веб-майстрів вистачає фантазії поставити слова від "Ласкаво просимо" до "Компанія така то". Ні в якому разі не варто цього робити, за цими словами Вас ніхто не буде шукати.
При складанні семантики, основна частина веб-майстрів використовує багато високочастотних запитів, так і низькочастотних. Не варто все звалювати на головну сторінку, її має сенс зробити під високочастотні запити, а для низькочастотних запитів можна зробити внутрішні сторінки. При складанні семантичного ядра треба поставитися з усією ретельністю до підбору ключових слів, до розстановки їх за потрібними тегами і складання контенту.
Часто, SEO-майстри, нехтують дуже корисним сервісом, який полегшує роботу, при виборі ключових слів і аналізі пошукових запитів.
Як підібрати ключові запити для сайту
провести аналіз ключових слів, так Ви зможете ознайомитися із запитами і ключовими словами, за якими шукають який-небудь сайт.
Постарайтеся знайти або придумати асоціації запитів, за якими Ви хочете щоб Ваш сайт шукали користувачі в інтернеті.
в лідируючих пошукових системах знайдіть каталоги сайтів, де Ви зможете подивитися ідеї ключових слів і виразів для своєї ніші.
на сторінці своїх конкурентів скористайтеся опцією браузера «переглянути вихідний код сторінки». Там Ви обов'язково знайдете ключові слова, за якими Ваш конкурент зміг розкрутитися і отримати перші місця в пошукових системах.
зробивши все вищесказане, спробуйте скласти список своїх ключових слів.