Підбір ключовіх запитів для просування сайту

ЯКИМ ВИМОГАМ ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ КЛЮЧОВІ СЛОВА?
Релевантність. Фрази повинні відповідати тематиці сайту в цілому, а коли ми говоримо про конкретну сторінці, то, в першу чергу, її змістом.
Популярність. Якщо запит користувачі задають пошуковій системі 4 рази на місяць, популярним його не назвеш.

Ключі повинні використовуватися досить часто.
Конкурентоспроможність. Потрібно розуміти, що у вашого сайту (інтернет-магазину) в Мережі є конкуренти. Сильніші гравці давно присутні на ринку, їх ресурси вже зайняли свою нішу у видачі. Тому новачкові буде дуже складно обігнати їх по позиціях, особливо по високочастотним запитам.
ЯК ПРАЦЮВАТИ З СЕРВІСОМ ПІДБОРУ СЛІВ WORDSTAT YANDEX?
Подивимося на прикладі: візьмемо абстрактний сайт компанії або магазину, що реалізує взуття. Використовуємо Вордстат і аналізуємо, які запити найбільш поширені по цій темі.

взуття

На першій сторінці отримуємо таку картину:

Взуття - 5 095 246
Сайт взуття - 700 441
Магазин взуття - 674 817
Каталог взуття - 633 908
Взуття інтернет - 406 954
Інтернет магазин взуття - 384 347
Купити взуття - 356 939
Взуття сайт каталог - 298 702
Дитяча - 266 481
Розміри взуття - 254 986
Жіноче взуття -231 480
Взуття каре - 168 666
Карі - 168 542
Взуття ціни - 166 227
Чоловіча - 150 021 і т. Д.
Як бачимо, сама по собі взуттєва тематика - дуже популярний запит, де головне слово набирає за місяць понад 5 мільйонів показів. Просуватися по ньому буде дуже важко, довго, дорого і не виправдано. Тому його ми відразу виключаємо, до того ж, ключ не інформативний. У нашому умовному магазині немає чоловічого та дитячого взуття, тільки жіноча. Відповідні запити виявляються нерелевантними і теж випадають зі списку. Маркою «Карі» або «каре» салон не торгує, прибираємо і їх. Отримуємо коротший список ключів з гарною популярністю і частотою.
З урахуванням специфіки асортименту магазину самий релевантний запит - жіноче взуття з 231 480 показами щомісяця. Підбираємо слова по ньому і отримуємо вже інший список.

А справа виводяться підказки сервісу - схожі запити. Що радить Вордстат:

Жіночи босоніжки - 41 36 балетки - 352,
Жіночий черевик - 48 441, що
Взуття розпродаж - 94 804,
Сабо - 15 998
Жіночий одяг великий розмір - 69 212,
Мокасин - 17 922,
Взуття інтернет магазин - 384 347
Футболка великий розмір - 86 581
Сумка жіночий шкіряний - 31 051.
Припустимо, в магазині не можна купити одяг, але можна придбати аксесуари (сумочки), немає марки Tamaris, а також немає сабо і розпродажів. З підказок залишаємо тільки найцінніші: босоніжки, черевики, шкіряні сумки, мокасини і т. Д. Для успішного просування зараз не обов'язково використовувати ключі в точній входження. Досить, щоб ці слова були в межах пропозиції, абзацу, тексту. Їх можна схиляти, змінювати, часто корисно замінювати синонімами.

МОЖЛИВОСТІ СЕРВІСУ WORDSTAT
Вордстат дозволяє налаштувати підбір з урахуванням використовуваних пристроїв (декстопов, мобільні, планшети, телефони), по регіонах. Якщо потрібно подивитися статистику по точному запитом, без урахування його морфологічних змін, фразу треба поставити між двома знаками оклику. І, навпаки, коли необхідно підібрати ключі незалежно від порядку слів і їх закінчень, фразу укладають в лапки. Комбінація! і «» дає нам фіксацію закінчень слів, але не їх порядок. Виглядає це так: «! Розробка! Сайт». Якщо умовно, то показані будуть результати з урахуванням запитів «розробка сайт» і «сайт розробка», але не «розробка сайтів».

Увага! Точність запиту давно не є ключовим фактором для просування.

Конструкція «сумка жіночий шкіряний купити СПБ» може завдати сайту шкоду, а не користь в просуванні. До речі, обов'язково потрібно враховувати географію! Якщо магазин розташовується в Москві і не планує поставляти замовлення в інші міста, то ключовий запит треба конкретизувати з урахуванням географічного положення. Перелік слів, відповідно, знову зміниться.

Використовувати абсолютно все ключі зі списку не вийде, та й не потрібно, інакше є ризик впровадити у себе на сайті Переспа. Для стандартного невеликого ресурсу семантичне ядро ​​включає кілька десятків запитів, зазвичай близько 20. Великі інтернет-магазини ведуть рахунок від 50 і більше.

МЕТА, ДО ЯКОЇ МИ ЙДЕМО ПРИ підборі КЛЮЧОВИХ СЛІВ
Вивчення фраз, які відіграють ключову роль в просуванні сайту, буде корисно вам не тільки в плані SEO. Але і в плані вивчення своєї ЦА. Ви побачите, що викликає у користувачів масовий інтерес, що менш затребуване, а що необхідно постійно. У підсумку ви отримуєте готове семантичне ядро, яке треба впровадити на сайт. Це відбувається не тільки в статтях і текстах. Використовуються: - Елементи структури (найменування категорій, сторінок, розділів, підрозділів), - Заголовки і підзаголовки, - Назви самого товару.

Та семантика, яка при розподілі залишається незатребуваною, переміщається в SEO-тексти. Які пройшли великий і важкий шлях розвитку, сильно перетворившись.