Посилальна маса

Ми вже розглянули такі аспекти пошукової оптимізації сайту, як формування правильної архітектури та оптимізація контенту. Сьогодні мова піде про зовнішні посилання, як про один з найважливіших критеріїв, які впливають на ранжування вашого сайту!

Отримуючи зворотні посилання з інших сайтів, ми не тільки залучаємо нових відвідувачів (трафік), але і підвищуємо авторитет свого ресурсу в "очах" пошукових систем. І чим більше кількість посилань з інших ресурсів веде на сторінку з ключовим словом - тим вище позиції сайту по цих запитах.

Ось кілька порад, які зроблять процес набору "посилальної" маси більш ефективним:

Використовуйте ключові слова в анкорах зовнішніх посилань. Анкор (якір) - це текст посилання, клікнувши на який, відвідувач потрапить на ваш сайт. Якщо сторінка оптимізована під той чи інший пошуковий запит, то ефективним буде використовувати відповідні ключові слова і в тексті посилання, які ведуть на цю сторінку.

Використовуйте різні анкор. Втім, оптимізуючи сайт, не варто занадто захоплюватися і розміщувати сотні посилань з однаковими якорями. Для пошукачів це один з найбільш переконливих критеріїв спаму. Придумайте різні варіанти якорів (синоніми, різні форми слів і т.д.) і використовуйте їх в посиланнях на ваш сайт з інших джерел.

Намагайтеся отримувати посилання різними способами. Найпростіший спосіб отримати зворотні посилання - це купити їх. Існує безліч сайтів, які опублікують посилання на ваш ресурс за невелику оплату. При бажанні ви також можете скористатися послугами великих бірж посилань, де купувати зворотні посилання можна масово.

Але не варто зациклюватися на платних способах отримання зворотних посилань, адже їх можна отримати безкоштовно, якщо:

- розміщувати сайт в каталогах;

- коментувати інші сайти і блоги (в першу чергу ті, які дозволяють залишати зворотного посилання);

- розміщувати статті в безкоштовних каталогах статей;

- використовувати соціальні закладки;

- залишати посилання на свій сайт в профілях і підписах на форумах;

- просувати свій сайт і окремі статті в соціальних мережах;

- дружити з іншими авторами та блогерами і обмінюватися з ними посиланнями.

Цей перелік далеко не повний і найкращого ефекту вдається досягти тим блогерам, які проявляють найбільшу винахідливість у питаннях формування бази зовнішніх посилань.

Пам'ятайте, що робота по залученню зовнішніх посилань на ваш сайт має бути постійною. Багато блогерів досить активно працюють над формуванням бази зворотних посилань протягом перших тижнів або місяців після створення блогу, але з часом перестають приділяти увагу цьому важливому процесу. Не дивно, що після першого зльоту починається поступовий занепад, який іноді призводить до смерті блогу. Пам'ятайте, що формування бази посилань не може "закінчитися"!