Прості принципи пошукової оптимізації

Після того, як ми обговорили формування ефективної з точки зору SEO архітектури сайту, пора переходити до оптимізації контента. Але перш, ніж приступати до технік оптимізації сайту, потрібно пам'ятати, що якісний контент цілком і повністю спирається на правильно вибудуване семантичне ядро, про який я вже згадував в одній з попередніх статей.

Як же оптимізувати контент під необхідні ключові слова, за якими користувачі будуть знаходити ваш сайт? Для цього потрібно дотримуватися чотири простих принципу:

Використовуйте ключові слова в "сильних" тегах. Контент, розміщений в тегах title, h1, h2, strong і т. П. Автоматично сприймається пошуковими роботами, як важливий і індексується в першу чергу. Тому є сенс оточувати такими тегами основні пошукові запити, тим самим сприяючи виходу сайту в топ по цих запитах. Звичайно, таке використання не повинно виглядати "штучним", тим самим викликаючи відразу у ваших читачів.

Використовуйте ключові слова і фрази в "тілі" статті. Важливість ключових слів в тілі статті трохи нижче для пошукових роботів, ніж важливість ключових слів в "сильних" тегах, але адекватне поєднання цих технік веде до найкращого результату. Принцип тут залишається колишнім - стаття повинна бути написана для людей, читабельна і "натуральна" .Не зловживайте ключовими словами. Тут мова йде про кількість обраних ключових фраз. Їх може бути 10, так і 100 Головне - не намагатися оптимізувати окрему статтю під весь набір фраз. Візьміть за правило писати окрему статтю (а в деяких випадках - навіть цикл статей) під кожне ключове слово і фразу.

Не спам в контенті. Основний принцип вдало оптимізованого контенту - не переборщити. Немає ніякого сенсу багаторазово вставляти ключову фразу в мета-теги, alt-опису посилань і зображень, при цьому повторюючи її в кожному реченні. Це призведе швидше до пессимізації контенту, ніж до його виходу в топ.

Дотримуючись цих простих принципів ви зумієте істотно підняти видимість вашого контенту в пошукових системах. А в наступній статті ми поговоримо про ще один важливий аспект оптимізації - посилання.