Прості способи збільшити продажі інтернет-магазину

Cайт-візитка - це варіант презентаційного сайту з однією важливою відмінністю - обов'язковою наявністю структурованого каталогу товарів, або послуг. Як правило, такі сайти замовляють магазини і фірми, що мають власне виробництво, а також посередницькі структури. Такі замовники вже хочуть представити свій товар в мережі, але ще не дозріли для повноцінного створення інтернет-магазину.

Має значення також те, що сайт-візитка - значно дешевше за ціною від інтернет-магазину, хоча іноді буває дуже на нього схожий. Однак в першому можна провести електронний платіж, тут замовлення найчастіше здійснюється за допомогою спеціальної електронної форми, яка дозволяє менеджеру компанії отримувати запит на товар і потім займатися обробкою замовлення в телефонному режимі.

До вітрин відносяться також сайти з нерухомістю, промисловим устаткуванням, рекламною продукцією і багато інших. При розробці web сайту (особливо якщо ми чекаємо від нього реальної віддачі і нових клієнтів - дзвінків, замовлень) бажано пам'ятати, що продажі через інтернет складніше, ніж в реальності. В офлайні, наприклад, майстер який виробляє горщики, виставляє продукцію на вітрині магазинів. Покупці, зайшовши в магазин, бачать виріб, можуть її помацати і скласти про неї якесь власне враження, на підставі якого прийняти рішення про покупку. Мало кого зацікавить те, що за майстер її зробив, яке його ім'я і яка його репутація. Продукт нам подобається і ми його купуємо.

Майстер залишається, як правило, невідомий. Інтернет - зовсім інша справа. Ніхто не може помацати товар, виставлений на продаж і скласти про нього деяке уявлення. Завжди залишається дуже багато сумнівів, а дійсно «вживу» товар виглядає так само, як на екрані монітора, і чи відповідає він вимогам покупця? А, пам'ятаючи про те, що в інтернеті нерідкі випадки обману, на перше замовлення з невідомого сайту наважуються лише деякі. Це ризик, а ризикувати вміють не всі, особливо коли мова йде про чималі гроші. Тому основне завдання інтернет-продавця полягає в тому, щоб переконати потенційного покупця в безпеці свого угоди. Іншими словами потрібно викликати довіру. Для того щоб це зробити, потрібно дотримуватися кількох важливих правил:

Максимально повно представляти свій асортимент і намагатися, щоб він завжди був актуальним. Фото, відео, схеми, інструкції та технічна документація з можливістю роздруківки - все це дуже доречно в вітрині і надзвичайно цінується потенційними покупцями.

Максимально прозоро представляти продавця. Коли ми купуємо в інтернеті - ми хочемо знати реальних людей: хто нам продає? Назва фірми, імена менеджерів, особа, адреси, телефони, можливість звернутися безпосередньо з будь-яким питанням і так далі. Щоб знати напевно, коли виникнуть якісь непорозуміння, з ким розбиратися, до кого звернутися, буде людина, яка нам гарантує безпеку продажу.

Демонструвати те, що інші люди вам вже довіряють. Є хтось, хто вже купував? - Ось питання, яке собі ставить потенційний покупець після того як вибрав товар і ознайомився з інформацією про продавця. Імена клієнтів, які вже скористалися вашими пропозиціями, відгуки.

І останнє - потенційний покупець завжди хоче знати, як обраний товар потрапить до нього додому. Довго? Дорого? Можливо, за ним потрібно буде ще кудись їхати? Без цих чотирьох моментів не варто сподіватися, що вітрина буде працювати. Враховуйте такі речі, коли замовляєте сайт!