Проведення PR-кампаній Київ

Для втілення в життя якісної PR-кампанії може бути недостатньо продумати оригінальну стратегію і сформулювати основну ідею кампанії. Ефективний піар буде, по-справжньому, ефективним, якщо вміло і послідовно втілити потрібні механізми проведення PR-кампанії в реальність. Для цього буде мало бажання і цікавих ідей, - для цього необхідні суто професійні навички, які набуваються протягом багатьох років. Необхідна робота журналіста, маркетолога, копірайтера і, іноді, ще багато професіоналів.

Основні переваги піару в Інтернеті:

• Низька ціна. Ефективна піар-кампанія може коштувати в 5-20 разів дешевше аналогічної (з тим же ефектом) кампанії в класичних ЗМІ

• Охоплення величезної аудиторії. Про Ваші товари або послуги дізнається величезна аудиторія користувачів, адже Інтернет не має кордонів і обмежень.

• Миттєвий ефект. Тільки дозволено миттєвий ефект від піар-акції - зацікавлений користувач може відразу оформити замовлення в онлайні. Порівняйте з видом продажу через акції в друкованих ЗМІ - скільки часу пройде від прочитання до покупки і скільки шансів є для того, щоб читач вирішив не робити покупку.

• Тривалість. Якщо Ви замовили (як один з інструментів) розміщення рекламних статей - вони будуть зберігатися довічно і, тим самим, Ви можете отримувати прибуток від піар-кампанії, навіть через тривалий проміжок часу, після її завершення.

• Іміджеве позиціонування. Всім вже відомо, що користувач Інтернету - людина мисляча і свідомий, здатний аналізувати і запам'ятовувати, розвиватися і впливати на інших. Проведення піар-кампаній втілює багато завдань, зокрема, виконує іміджеву функцію - про Ваш товар або послугу користувачі не тільки дізнаються, але і запам'ятають Ваш бренд. Це, в свою чергу, принесе прогнозований тривалий ефект для просування Вашої продукції на ринку.

• Швидкий старт. Якщо Ви розробили PR-кампанію - Ви можете почати її впроваджувати вже через кілька годин, а не чекати дня або тижня на друк реклами або статей в ЗМІ.

• Зручний аналіз результатів. В Інтернеті легко відстежити ефект від проведеної піар-акції, який буде проявлятися в збільшенні відвідуваності сайтів і збільшенні обсягу проданих товарів і послуг. Крім збору статистичних даних Ви можете проводити онлайн-опитування, це дозволить поліпшити Вашу продукцію і знайти нові шляхи її впровадження на ринку.

Професійні рекламісти нашого агентства проведуть ефективну піар-кампанію з дотриманням всіх правил PR-технологій, враховуючи всі чинники ринку, конкурентного середовища та особливостей товарів, послуг або проекту, який просувається.

Основним напрямком проведення піару є проведення PR-кампаній в Інтернеті, але можливо втілення Ваших піар-акцій класичними способами - через друковані ЗМІ, радіо і телебачення. Якщо Ви зацікавлені в ефекті від запровадження нових послуг або товарів - звертайтеся до професіоналів своєї справи!