SEO: очікування клієнтів і дійсність

Деякі замовники, думаючи про створення сайту для своєї компанії, смутно уявляють собі для яких цілей вони це роблять і якими способами можна цих цілей досягти. Більшість же розуміють, що сайт допоможе збільшити продажі, і вже заздалегідь, приходячи до нас в веб-студію, цікавляться SEO просуванням і контекстною рекламою.

Як тільки мова заходить про просування сайту, включаються в роботу сео-фахівці. Однак, очікування клієнта не завжди виправдовуються і приходить розчарування. Давайте розберемося в деяких помилки наших замовників і спробуємо роз'яснити, що таке SEO простими словами.

1. Великий трафік завжди дає продажу

Як би дивно не звучало, для деяких клієнтів наявність постійно зростаючого трафіку на сайті, як бальзам на душу. Бачачи графіки, які повзуть вгору, власник сайту думає, що замовлень побільшає.

Яке ж їх здивування, коли кількість замовлень залишається на колишньому рівні, а очікування залишилися невиправданими. Сам по собі зростання трафіку не забезпечить продажу і головний виконавчий директор - це всього лише спосіб привернути цільову аудиторію. Продажі приносить сайт.

Висновок: тільки правильно організована робота сайту, унікальний і красивий дизайн, контент зможуть збільшити продажі, а СЕО-це спосіб заявити про себе в мережі Інтернет.

2. Робити блог на комерційному сайті не має сенсу

Для проектів, які знаходяться на просуванні в нашій компанії, ми завжди створюємо розділ під статті, тому що націлені на довгострокове співробітництво і залучення додаткового трафіку. Далеко не всі теми варто розкривати в статейному розділі, а тільки лише ті, які будуть корисні цільової аудиторії. Розберемо приклад: у нас на просуванні знаходиться сайт будівельної компанії, яка займається зведенням дачних будинків за каркасною технологією. Тоді в блозі ми можемо розмістити цікаві статті, за темами:

  • будівництво лазень на дачній ділянці;

  • зовнішня обробка дерев'яного будинку;

  • вибір фундаменту для дерев'яного будинку;

  • сходи в каркасному будинку;

  • найпростіші види дахів для каркасного будинку і ін.

Такі статті допоможуть цільової аудиторії вирішити ряд питань, пов'язаних з будівництвом і обробкою будинку, проведенням комунікацій, облагороджуванням території на дачній ділянці.

Звичайно, не потрібно перетворювати Блог на комерційному сайті в портал, і вже тим більше писати туди «рерайт рерайт» з інших сайтів. Краще пропрацювати 10 якісних статей, ніж написати 100 штук безглуздих статей про все і ні про що.

Крім того, пошукові системи при ранжируванні оцінюють сайт в цілому, віддаючи перевагу тим ресурсам, які можуть дати більше інформації. У пошуковій системі Гугл такий контент називається додатковим.

Висновок: ми рекомендуємо створювати додаткові розділи на сайті для статей. Це допоможе вирішити два завдання: залучити трафік і відповісти на питання цільової аудиторії.

3. Сео не працює, заявок немає

Часто клієнти не можуть самостійно оцінити ефективність роботи сео-спеціаліста та тоді ми чуємо приблизно наступне: «Мій сайт не варто в ТОПі по ключу ...», «Я зовсім не отримую заявок з сайту ...», «Мені ніхто не дзвонить ...», « ми просуваємося вже 2-а місяці, де замовлення? »

Відповідаємо на запитання й відповіді наших клієнтів:

Просування сайту має довгострокову перспективу. Вкладаючи гроші сьогодні, ви окупите свої вкладення не завтра, а набагато пізніше. Сео не працює після клацання пальця, і не задовольняє запит «тут і зараз».

Тільки наполеглива і тривала праця професійних фахівців допоможе Вашому сайту вийти в ТОП і отримати довгоочікуваний прибуток.

Якщо ви націлені на швидкі результати переорієнтуються на контекстну рекламу, а як інструмент продажів зробіть Лендінгем.

Не можна оцінити роботи по seo, вибираючи тільки одну метрику: трафік, Ліди, позиції, конверсію. Завжди потрібно оцінювати все в сукупності і бажано за тривалий проміжок часу. Дуже ефективно для аналізу брати зрізи по роках, і дивитися як саме розвивався ресурс. Не можна оцінювати кілька місяців або запевняти, що навесні було більше замовлень, ніж влітку.

Щоб оцінити працює Сео чи ні, наші веб-аналітики детально вивчають статистику сайту, де детально розглядається:

  • сезонність,
  • джерела трафіку і динаміка,
  • активність відвідувачів і використання конверсійних форм,
  • реакцію власників сайту на дзвінки і замовлення з сайту,
  • відмови від сайту і поведінку відвідувачів,
  • а також багато інших параметрів.

Після такого аудиту часто з'ясовується, що:

  • заявки на сайт надходять, також, як і раніше,
  • на замовлення менеджери реагує не оперативно,
  • позиція по одному запиту не грає особливої ​​ролі,
  • а трафік просів в слідстві не сезонності.

Висновки: не поспішайте нарікати на seo, а краще проведіть повний аудит сайту для виявлення поганий конверсії. Просування сайту дасть бажаний результат через півроку або рік після початку робіт.

4. Seo - це єдиний метод просування сайту в Інтернеті

Щоб отримати максимальний ефект від пошукового просування сайту, займіться паралельно просуванням бренду і сайту по інших каналах. Так цільова аудиторія зможе швидше і краще пізнати Вашу компанію і продукт, який ви продаєте. Сайт можна просувати за допомогою контекстної або медійної реклами, через соціальні мережі або крауд-маркейтінг, зовнішню рекламу або TV, сувенірну продукцію і візитки. Комплексний підхід дає хороший ефект в сукупності. Не покладайтеся лише на позиції сайту, працюйте над ім'ям компанії і тоді сео буде виправдовувати Ваші очікування.

Висновок: використовуйте різні канали для просування сайту і бренду, це допоможе швидше просунути сайт.

5. Давайте спочатку зробимо сайт, а потім подумаємо над його просуванням
До нас часто приходять на просування сайти, в розробці яких ми не брали участь. Терміни просування таких проектів збільшуються на 1-3 місяці, так як нам доводиться виправляти помилки або переробляти сайт, щоб у нього була бажана конверсія.

Приклад з практики. Інтернет-магазин, який продає матраци, прийшов в нашу веб-студію для просування. Вивчивши сайт сео-фахівець прийшов до висновку, що структура не задовольнять запитам цільової аудиторії.

На сайті усі товари ділилися по виробникам матраців, в той час як цільова аудиторія була погано обізнана в назвах брендів, проте відвідувачів цікавили ортопедичні, дитячі, пружинні, безпружинні матраци. У підсумку ми порадили замовникові переробити структуру сайту.

Ідеальний сценарій. Коли ми знаємо, що клієнт цілеспрямовано створює ресурс для просування в пошукових системах. Тоді ще на етапі проектування в роботу підключається web-аналітик і seo-фахівець.

Фахівці компанії Євросайт спільно визначають цільову аудиторію і її потреби, вивчають ринок і успішних конкурентів, розробляють структуру сайту і пред'являють до проекту вимоги для його подальшого просування. На цьому етапі також збирається попереднє семантичне ядро, яке показує переваги користувачів.

Висновок: не робіть просто красивий сайт. Робіть робочий інструмент, який дозволить Вам отримувати прибути. Досліджуйте ринок і попит цільової аудиторії до початку розробки ресурсу.

6. Я самостійно буду просувати свій сайт
Клієнти часто думають, що сео - це розміщення статей на ресурсі. Тому вважають, що в пошуковому просуванні немає нічого складного. На жаль, це не так. Сьогодні пошукове просування включає в себе комплекс робіт, причому не одного фахівця. У роботі з Вашим сайтом бере участь програміст, дизайнер, аналітик, контент менеджер, копірайтер, аккаунт-менеджер.

Крім того, не існує будь-яких автоматичних способів просунути сайт. З одного боку, всі сайти різні і проблеми, з якими потрібно розібратися, так само різні, з іншого боку, потрібно постійно тримати руку на пульсі, адже пошукові системи стрімко розвиваються, впроваджують нові алгоритми, способи ранжування і фільтри. Крім того, підвищується число конкурентів. Таке неможливо відстежувати людині, яка не має відношення до сео.

Висновок: звичайно ми не маємо права відмовляти вас від самостійного просування сайту, ми лише хочемо вам сказати що в СЕО просування не все так просто як може здатися. Якщо ви не маєте в цьому досвіду, краще зверніться до фахівців - це принесе користь вашому бізнесу і ви не будете втрачати час.

Підведемо підсумки.

  • Багато трафіку на сайті, не забезпечать нескінченні замовлення, якщо сайт не здатний зацікавити і утримати відвідувача.
  • Інформаційний розділ «Статті» принесе сайту додатковий трафік.
  • Перш ніж вимагати від сео-спеціаліста заявки, проведіть комплексний аудит сайту, може бути СЕО зовсім тут ні до чого.
  • Розвивайте свій бренд самостійно, за допомогою різних каналів. Вашу компанію повинні знати в обличчя, і це не завдання SEO
  • Перш ніж розробити сайт, зверніться до веб-аналітикам і сео-фахівцям. Вони підкажуть як правильно організувати роботу сайту, щоб потім не довелося переробляти
  • Автоматичного просування сайту не буває. Довірте просування фахівця.