Що таке контекстна реклама?

Окремий тип контекстної реклами - реклама в пошукових системах. Коли користувачі здійснюють пошук в движителях пошуку по одному з ключових слів, оголошення може з'являтися поряд з результатами пошуку. Таким чином, привертається увага аудиторії, яка вже зацікавлена ​​в тому, що пропонує рекламодавець.

Розміщення на сторінці розрізняють:

бокове розміщення - зліва чи справа від результатів пошуку;

спец-розміщення - над результатами пошуку.

Одна з особливостей пошукової реклами - можливість самостійно призначати ціну "за клік". Чим менше ми оплачуємо клік, тим нижче в бічному розміщенні вона знаходиться. Причому, кількість позиції на першій сторінці пошуку, при великій конкуренції, може обмежуватися до 5-7 позицій, такі оголошення розташовуватися на додаткових сторінках.

Запити в пошукових системах і система блоків контекстної реклами на інших сайтів пов'язані між собою. Деякий час вона показує на сторонніх сторінках оголошення відповідні недавнім пошуковим запитам.

Рекламодавець повинен звертати увагу на релевантність реклами, тобто відповідність запитів, на які він розраховує до змісту його веб-сторінки на яку він переводить клієнта. Якщо клієнт, перейшовши по рекламному оголошенню швидко не знайде потрібну йому інформацію про товар або послугу, то велика ймовірність, що він не буде витрачати час на дослідження, а перейде до наступного оголошення.

Певною мірою знижує ефективність контекстної реклами проблема клікфрода (обманні кліки), яка в наш час досить серйозно турбує рекламодавців. Хоча в наш час вже розроблені методи виявлення клікфрода, ефективної системи боротьби з облудними кліками досі не існує.