Що таке просування в соціальних мережах?

Так уже склалося, що реклама сьогодні всюди. Це ж двигун прогресу (за Остапом Бендером) ... або торгівлі (на думку Метцеля), який дістався і до соціальних мереж. Одним з основних і успішних інструментів соціального медіа маркетингу (Social Media Marketing) є реклама і просування в соціальних мережах

Що таке просування в соціальних мережах? Мегапопулярні серед користувачів інтернету сьогодні є соціальні мережі. Саме вони кожен раз пропонують користувачам все нові можливості. Сучасна соціальна мережа сьогодні все як один з основних способів спілкування - візуального інтернет-спілкування. Вона замінює і радіо, і телебачення, і телефонію. Якщо ще кілька років тому інтернет в телефоні був розкішшю, то сьогодні телефон став найпопулярнішим пристроєм для «зависання» в соціальних мережах. А чим більше споживачів, тим ефективніше реклама, а в соціальні мережі щодня заходять десятки мільйонів споживачів.

Чим вигідна прихована реклама в соціальних мережах? Однією з особливостей реклами в соціальних мережах є те, що багато користувачів, які їх відвідують, під час спілкування перебувають у психологічно комфортному стані, що формує сприятливі умови для розвінчання прихованих рекламних посилів.

А прихована реклама в соціальних медіа рекомендує на основі власного досвіду, а не нав'язує, а хто не прислухається до рекомендацій, хоча і віртуальних, але друзів?

Як тільки користувач отримає можливість обговорити представлену приховану інтернет-рекламу в соцмережах, він сам стає її носієм, і, при бажанні і можливості передасть її іншим. Відповідно, при правильному «розвінчанні» інформації в соціальних мережах включається принцип «баба бабі сказала» і інформація починає «вірусним» чином сама поширюватися в Інтернет-мережі.

Чому прихована реклама так ефективна в соціальній мережі? У порівнянні з традиційною рекламою реклама в соціальній мережі набагато ефективніше, оскільки не тільки рекламує ваш товар, бренд або послугу, але і в деталях повідомляє ваші конкурентні переваги. При цьому саме ця реклама дозволяє індивідуальне звернення до кожного користувача мережі, істотно зменшує витрати і збільшує ефект рекламування бренду.

Реклама в соціальних мережах також впливає на рівень репутації компанії, адже якщо ви в Інтернеті, значить ви сучасні і впроваджуємо інформаційні технології у своїй діяльності. До того ж, через інтернет рекламу можна відслідковувати реакцію на вашу продукцію інтернет-користувачів проаналізувавши їх відгуки і коментарі.

Реклама в соціальних мережах

Яким чином організувати просування в соціальних мережах? Оскільки соціальні медіа надають безліч різних можливостей багато ефективних і при цьому м'яких способів і не нав'язливих способів розміщення реклами в соц.сетях таким чином, щоб вона добре і на певний термін запам'яталася.

Основними із способів є:

Тематична реклама в соц.сетях. Крім пошукових систем (Google, Яндекс) багато хто з соціальних мереж надають можливість контекстної реклами на своїх платформах (Вконтакте, Facebook). І ця реклама, незважаючи на свої переваги і недоліки, вважається найбільш еффектівной.Офіціальная сторінка в соц.сети. Деякі соціальні мережі надають можливість компаніям відкрити власну офіційну сторінку в соціальній мережі. Підтримуючи роботу сторінки (в основному постійне цікаве контентне наповнення) ви можете залучати все нових відвідувачів, які є потенційними кліентамі.Скритая реклама в соціальних мережах - це неформальне розміщення реклами. Спосіб один, але інструментів багато: це і створення в соц.сетях груп потенційних клієнтів і споживачів, і активну участь в роботі вже створених груп, і створення та розміщення вірусного відео або фото, і активне безпосереднє спілкування з інтернет-відвідувачами, і розміщення посилань і цитат на блоги або сайти і т.д.Результатом реклами в соціальних мережах є не тільки інформування інтернет-користувачів про діяльність вашої компанії, бренд або послугу. Сьогодні соціальні мережі відкриті і для пошукових систем. Кожна пошукова система вільно індексує дані відкритих сторінок користувачів, посилання і матеріали, представлені в соц.сетях.

Таким чином, реклама в соціальних мережах це і хороший SEO-прийом, тривалий результат якого відображається отриманими зовнішніми посиланнями і переходами з соціальних мереж, що підвищує основні показники вашого сайту в популярних пошукових системах. І часто цікава інформація з соц. мережі, а, отже, і ваша прихована реклама перевидається і поширюється як в Меред Інтернет так і традиційними ЗМІ.

Прихована реклама в соціальних мережах відрізняється від традиційної головним чином тим, що добре мімікрують, тобто підлаштовується під змінні обставини, новини і обговорення, що, звичайно ж, не можна реалізувати через традиційні маркетингові інструменти, такі як телереклама, реклама на біг-бордах або в ЗМІ.