Структура успішного сайту

Сучасні реалії вимагають належних бізнес-рішень. Якщо мова йде про успішне справі, яке приносило б дохід, не можна просто так обійти стороною Інтернет. Його інструменти мають воістину величезним потенціалом. І якщо вже створювати сайт, то прибутковий і успішний.

Для цього потрібно небагато:

Затребуваний і якісний продукт;
Ліквідність самого сайту;
Відвідуваність вище середнього.
Хороший сайт чіпляє відразу ж, його легко знайти, з ним просто і приємно працювати. Йому неодмінно потрібно ефективне просування. Головне - сайт, його структуру необхідно логічно вибудувати. З цього, власне, слід почати, і тільки на перший погляд здається, що це відносно нескладно.

ПРОЕКТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА СТРУКТУРИ
В їх основі лежить призначення сайту. Найголовніше, що зазвичай не береться до уваги - справжня мета розробляється веб-ресурсу. Чи пропонує він якісь послуги, продає або розважає - вся інформація спочатку повинна бути представлена ​​у вигляді логіко-смислових блоків. Якщо не дотриматися цієї вимоги, наслідком стане втрата клієнтури.

З першої секунди візиту на сайт відвідувач повинен знати, що хоче отримати і де може знайти це. Він не стане витрачати зайвий час на пошуки, якщо сайт схожий на лабіринт. Тому головне правило структури успішного сайту - не варто ховати важливу інформацію за сімома вкладками.

Другий значимий аспект - зручна і чітко побудована структура виступає плюсом для SEO. Пошуковим алгоритмам простіше і швидше проіндексувати сторінки, які розташовані логічно.

види
Дізнаємося, якими бувають види структури сайту:

Проста лінійна. При такій організації подальша сторінка посилається на попередню і на головну. Ця форма нехитра і підходить для невибагливих ресурсів (елементарних портфоліо, тематичних блогів), які не сильно розраховують на просування, а хочуть лише розповісти про що-небудь відвідувачеві. Лінійна структура буває ускладненою, з відгалуженнями. Тоді від будь-якої сторінки може відходити інша, підпорядкована.
Блокова. Іноді таку структуру називають гратчастої. Сторінки, крім головної, рівнозначні, облінкований один з одним. Вона досить важка в реалізації і підходить не для всіх ресурсів. Часто використовується в каталогах.
Деревоподібна. Це загальнопоширених багаторівнева структура, яку застосовують практично всі сайти. Вона універсальна і підходить для ресурсів різних типів.
деревоподібна структура сайту

Послідовність сторінок утворює гілку з розділів і підрозділів, які пов'язані один з одним свого роду стовбуром або стрижнем. Може бути передбачено кілька рівнів вкладеності. Треба розуміти, що більше 3 рівнів вже викличе складнощі при просуванні і сприйнятті.

Як же організувати розташування сторінок, розділів і підрозділів успішного сайту? Єдиного «рецепта» тут бути не може, тому що все визначається видом і призначенням ресурсу. Але є ряд рекомендацій, які допоможуть при розробці сайту. Правило № 1 - структуру формують на базі семантичного ядра.

Особливості структури сайтів різних типів
Найпростіша організація зустрічається у сайтів-візиток. Лендінзі ми не зачіпаємо, у них свої особливості в побудові. А візиток важливо піднести товар, уявити компанію, для чого вистачає 2 рівнів - головною і інших сторінок.
Дуже велике поширення одержали комерційні ресурси, які 2 рівнями не обійдуться: їм є що сказати і показати на додаткових сторінках. Як організувати підпорядкованість і вкладеність, стане очевидним при роботі з семантичним ядром. Потрібні сторінки вимальовуються, коли для ключової фрази важливо загострити увагу на якому-небудь параметрі. Наприклад, є загальний високочастотний запит - «замовити шафу», і багато запитів, які уточнюють тему - «замовити шафу-купе, корпусний, в передпокій, в спальню» і т. Д. Ключова фраза без уточнень повинна бути на рівень вище, ніж запит з уточненнями. Це обов'язково треба враховувати при кластеризації СЯ і формуванні структури сайту.
Зовсім інакше буде виглядати будова інтернет-магазину. Якщо великий асортимент, доведеться продумати розділи, підрозділи, а також фільтри. Щоб відвідувач легко міг знайти товар, що цікавить по його властивостями.
Є ще блоги, інформаційні ресурси, портали. Вони по структурі будуються, як комерційні, але з особливостями. Потрібно правильно групувати інформацію, і тут важливо передбачити потрібні розділи, рубрики, пошук за матеріалами. Їх треба спроектувати відповідно до тематики сайту, при розробці семантичного ядра і підборі ключових слів.
ЩО ВРАХУВАТИ В СТРУКТУРІ ДЛЯ УСПІХУ САЙТУ
Не будемо обговорювати, які сторінки повинен містити ресурс і як вони повинні розташовуватися. Зрозуміло, що головна сторінка завжди залишається головною, що повинен бути розділ «Про компанію», «Контакти», «Послуги», «Блог». Їх наявність і розташування - справа суто індивідуальна, це обговорюється в процесі проектування з урахуванням цілей створення сайту. Згадаймо, на які ключові моменти також варто звертати увагу.