Технічна підтримка сайту

Дуже часто власники сайту вважають, що розробка - це головне, просування - другорядне, а з періодичним додаванням статей впорається і секретар. Нагадаємо, що сайт - візитна карта вашої компанії. Його відвідують потенційні замовники і партнери.

Не можна допустити, щоб, відкривши його, вони виявилися переадресовані на сторонню сторінку через вірусів. Або побачили, що кошик не працює. Так легко можна втратити клієнтів. Подібні проблеми легко запобігають, якщо у вас укладений договір на технічну підтримку сайту з надійною веб-студією.

СТАБІЛЬНІСТЬ І БЕЗПЕКА - ПОНАД УСЕ
Технічна підтримка спрямована на забезпечення стабільної роботи сайту. Щоб власник був упевнений, що ресурс справний, а бізнес знаходиться поза загроз. Фахівці, які займаються обслуговуванням, позбавлять сайт від найбільш поширених проблем. Обсяг виконуваної роботи і завдань, вирішенням яких займається підтримка, різниться в залежності від виду тарифу.

Є універсальні опції:

моніторинг роботи ресурсу;
відновлення сайту при збоях;
створення резервних копій баз даних;
виявлення вірусів;
усунення наслідків ddos-атак;
виявлення та виправлення помилок;
взаємодія з провайдером;
чистка логів CMS;
видалення застарілого контенту і інше.
Якщо відпустити ситуацію на самоплив, сайт може виявитися просто не ефективний. Звичайно, коли в штаті є власний IT-фахівець, він впорається з технічною підтримкою. В інших випадках потрібно подбати про кваліфікованому супроводі сайту.

Співробітники  чудово розбираються в різних CMS (системах управління сайтами), виявляють і оперативно усувають помилки, шкідливе ПЗ, все, що порушує нормальну працездатність сайту: адміністратору залишається тільки приймати звіти.

 

Ресурс, за яким не доглядають:

Чи не окупає вкладень на створення;
Втрачає позиції у видачі;
Погіршує думку цільової аудиторії про бренд;
Перестає допомагати, а іноді навіть починає заважати роботі і розвитку бізнесу.
Уявімо ситуацію: через збої на хостингу покупець не може зайти на сайт. Він не буде чекати, коли ресурс полагодять, а попрямує на сторінки конкурентів. Якщо користувач запам'ятає, що цей ресурс не працював, в наступний раз він навіть не стане переходити по посиланню. Тому перевірка доступності та працездатності сайту - основа техпідтримки.