Веб-сервіси і веб-додатки для бізнесу: кому, навіщо і чому потрібна така розробка

Це завжди унікальна розробка, яка створюється для вирішення конкретних завдань в окремо взятій компанії. Або в групі компаній. Відразу виникає питання: якщо є такий «чарівний» метод упорядкувати взаємодію і прискорити бізнес, чому не всі його використовують? По-перше, не всім він потрібен.

Багато компаній користуються стандартними, поширеними CRM і іншими системами, і їх все влаштовує. По-друге, для малого або починається бізнесу розробка іноді здається непосильним в фінансовому плані. По-третє, є компанії, і таких багато, які чомусь не вважають, що веб-сервіс може їм серйозно допомогти. Розглянемо в статті ці три аспекти.

Веб-сервіси і веб-додатки, по суті, часто являють собою подібний продукт. В окрему категорію виділяються мобільні додатки, але і вони дуже близькі до теми. Типовий приклад веб-сервісу - це закритий портал для взаємодії працівників однієї компанії. Або майданчик для складання звітності, автоматизованого контролю чогось, для обліку операцій, для обміну даними, для постановки завдань підлеглим і багато чого іншого.

ПЕРЕВАГИ ВЕБ-СЕРВІСІВ
Їм властиві 3 яскравих гідності, які напевно здадуться привабливими. Причому представникам будь-якого бізнесу.

Скорочення витрат. За рахунок автоматизації процесів і моментального обміну даними відбувається економія робочого часу співробітників. Знижуються матеріальні витрати (ті ж витрати на канцтовари та електроенергію). У підсумку в компанії вивільняються вільні ресурси.
Автоматизація. Вона, крім зниження витрат, тягне і підвищення ефективності. Уявіть, що звіт починає становити не бухгалтер, який може втомлюватися, погано себе почувати і тому допускати помилки, а програма, яка таким факторам не схильна до. Прискорюється робочий цикл.
Функціональність. Як правило, веб-сервіс створюють для вирішення декількох завдань. Тому ефективність організації підвищується комплексно. Закладені в продукт функції передбачають успіх в кількох напрямах.
Окремо скажемо про головну перевагу веб-сервісів - вони спочатку розробляються під специфіку і завдання вашого бізнесу. Це не типовий продукт, який теж може бути корисний. Але унікальна розробка, що повністю відповідає точним установкам, створена виключно під ваші бізнес-процеси.

ВЕБ-ДОДАТКУ ДЛЯ БІЗНЕСУ
Всі програмні продукти, що застосовуються в комерційній або виробничої діяльності, умовно можна виділити в 2 категорії:

Софти, вирішальні внутрішні, локальні завдання: зростання продажів, підвищення ефективності, спрощення збору, обробки та використання інформації.
Продукти, націлені зовні, орієнтовані на роботу з зовнішньою аудиторією, спрямовані на просування і розвиток бренду, збільшення лояльності ЦА і т. Д.
Але працювати з ЦА можна і іншими засобами - через сайт, майданчики бренду в соціальних мережах

в месенджерах, на відеохостингу і в інших каналах, за допомогою класичної або інтернет-реклами, шляхом проведення маркетингових заходів.

Бувають завдання по роботі з клієнтами, для яких потрібне створення унікального додатки. Це, наприклад, партнерські програми, треккери замовлень, облік наданих знижок тощо. Подібні продукти теж можна розробити саме під ваш бренд.

веб-додатки для бізнесу

Існує думка, що створення веб-додатки - дороге задоволення. Скажімо так, вартість порівнянна з цінами на створення сайту, хоча багато що залежить від специфіки і від обсягу вирішуваних завдань. Але ресурс, спрямований на підвищення ефективності, в кінцевому рахунку окупає витрати на розробку.

В ЯКОМУ ВИГЛЯДІ МОЖНА РЕАЛІЗУВАТИ ВЕБ-СЕРВІС АБО Додаток
На перший план зазвичай висувається функціонал. Також на головних ролях залишається зрозумілий і логічний інтерфейс. На другорядних - дизайн, якщо це не додаток для роботи з потенційними або реальними клієнтами.

У плані дизайну важлива адаптивність і кросплатформування, оскільки передбачається, що веб-сервісом користуватимуться з пристроїв різних типів.

Такий підхід зазвичай будується на пріоритетних завданнях - оптимізувати бізнес-процеси, знизити навантаження на співробітників, автоматизувати внутрішня взаємодія, в результаті вийти на ті переваги, які були названі вище.

Тому в ході навіть не самої розробки, а на етапі підготовки до неї, важливо:

Виявити потреби компанії.
Встановити цілі створення та впровадження продукту.
Вивчити бізнес-процеси, специфіку організації, структуру і порядок взаємодії співробітників.
Виробити єдиний підхід по технічним вимогам.
Спрощена схема розробки виглядає так:

Дослідження.
Проектування.
Прототипування.
Створення дизайну.
Розробка.
Тестування.
Введення в експлуатацію.