Види розробки сайтів в Києві

Існують три основні функції сайту:

іміджева
маркетингова


інформаційна
іміджева ФУНКЦІЯ
відповідає за формування образу власника сайту серед інтернет-користувачів. Головну роль при цьому відіграє оформлення ресурсу. Серед сайтів, для яких іміджева складова є пріоритетною, можна виділити наступні:

ПЕРСОНАЛЬНИЙ
Такий сайт призначений для ознайомлення широкої аудиторії з біографією, думками і світоглядом окремої людини. У ньому часто присутні інтерактивні форми, що надають можливість спілкування: "Книга відгуків", "Форум" або "Чат". Залежно від роду діяльності особистості, якій присвячено сайт, розділи можуть бути самими різними.

САЙТ ВІЗИТКА в Києві
Відмінне рішення в разі, коли потрібен невеликий, але інформативний сайт. Сайт-візитка, як правило, містить від однієї до п'яти сторінок і включає в себе тільки найважливішу інформацію про фірму: опис діяльності, перелік послуг, прайс-лист, контакти (рідше - форму зворотного зв'язку). Незважаючи на свою мініатюрність, такий сайт відмінно виконує завдання залучення покупців. По суті, сайт-візитка - це розширений інтернет-варіант звичайної візитки, яку компанія зазвичай передає своїм клієнтам або партнерам. Переваги даного типу сайту полягають у швидкості розробки і невеликій вартості його створення.

МАРКЕТИНГОВА ФУНКЦІЯ
допомагає продавати товар або ж послуги, представлені на сайті. Вона грає важливу роль в роботі інтернет-магазинів, корпоративних ресурсів і промо-сайтів:

ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН в Києві
Сайт зі складною системою управління. В інтернет-магазинах передбачається можливість додавання товарів в корзину (з можливістю редагування кількості або видалення), збір докладної інформації про покупця, вибір способу доставки в залежності від місця знаходження покупця, маси і об'єму вантажу, виставляння рахунку і т.д. В інтернет-магазин може бути вбудована система прийняття платежів через платіжні системи або ж за допомогою кредитних і банківських карт.

Інтернет-магазини, як правило, забезпечені зручними адміністративними інтерфейсами, що дозволяють максимально просто вносити всілякі зміни.

КОРПОРАТИВНИЙ САЙТ в Києві
Найкращий варіант для серйозної компанії, яка багато хоче розповісти своїм клієнтам, як вже існуючим, так і потенційним. Це повинен бути сайт, відповідний фірмовому стилю компанії і орієнтований саме на ті послуги, які компанія надає. Важливі умови ефективної роботи - оновлення сайту разом з розвитком компанії і простота навігації. Основна функція корпоративного сайту - зробити так, щоб клієнт зміг отримати через Інтернет, не виходячи з дому, ті ж самі послуги, як якщо б він приїхав в офіс компанії. Це стосується як інформації (текст, фотографії або живе спілкування з менеджером), так і процесу оформлення замовлення, виставлення рахунку, визначення способу доставки.

ПРОМО-САЙТ
Такий сайт найчастіше використовується як ефективний інструмент реклами. Промо-сайти створюються з метою донести до споживача інформацію про проведення розіграшу або акції, містять умови їх проведення. В іншому випадку промо-сайт може бути створений з метою оголосити про створення нової компанії, або про початок випуску нової продукції вже давно існуючої фірмою. Для того, щоб зробити промо-сайт яскравим, незабутнім і залучити максимальну кількість відвідувачів, його творці використовують мультимедійні технології, Flash-анімацію, голосування, розіграші та т.д.

ІНФОРМАЦІЙНА ФУНКЦІЯ
полягає в тому, що інтернет-ресурс повинен надати відвідувачам максимум регулярно оновлюваної тематичної інформації. Яскравим прикладом сайту, для якого інформація відіграє основну роль, є інформаційний портал.

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ
Портал - це великий сайт, що відрізняється високою відвідуваністю і великою кількістю інформації певної тематики. Важлива частина кожного порталу - навігація. У цьому сенсі він є входом в Інтернет, дозволяючи людині знайти або взагалі все, що йому потрібно, або конкретний сайт відповідно до визначеного запитом. У порталу обов'язково повинна бути сервісна частина - безкоштовна пошта, стрічка новин, служба знайомств, сховище файлів і так далі. Також портал може виконувати функції розсилки новин зареєстрованим користувачам. Оновленням порталу займається не одна людина, а, як правило, група людей з розмежуванням обов'язків. Тому для підтримки необхідна надійна система управління сайтом (CMS).