Віджети для сайту: в чому користь і як вибрати

Віджет - це допоміжна міні-програма, яка виконує конкретну функцію або просто виводить на екран потрібну інформацію. Найпростіший приклад віджета - блок "Поділитися в соціальних мережах", який є практично на всіх сайтах. Які ще бувають віджети і які завдання вони вирішують? Давайте розбиратися.

ГОЛОВНА МЕТА віджет
- поліпшити юзабіліті (зручність використання сайту) і тим самим підвищити прибуток.
ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШУЮТЬ віджет
Ці елементи дозволяють автоматизувати або значно спростити відразу кілька бізнес-процесів.

Спілкування з клієнтами
Деяким користувачам незручно знаходити потрібну інформацію самостійно. А іноді інформації, яка їх цікавить, на сайті просто немає. В цьому випадку у користувача два сценарії: піти в інше місце або отримати відповідь на своє питання тут. У ваших інтересах - щоб він залишився. і якщо ви хочете отримати можливість оперативно відповідати на питання клієнтів, вам допоможуть в цьому два віджету.

Онлайн консультант. Якщо додати такий віджет на сайті, прямо на сторінці з'явиться діалогове вікно з чатом, в якому ваш менеджер зможе в режимі реального часу відповідати на питання користувача. Також онлайн-консультант можна налаштувати на збір даних про користувача: контактів, ключових запитів і т.д.

Зворотний дзвінок. Деякі відвідувачі настільки поспішають, що у них немає часу навіть на спілкування в чаті, їм хочеться отримати відповідь на своє питання в цю хвилину. У цьому випадку підійде корисний віджет для сайту "Зворотній дзвінок". Виглядати він може як спливаюче вікно або статичний блок з формою для номера телефону. Після того як клієнт залишить свій номер, програма автоматично з'єднає його з вашим менеджером, щоб він розвіяв всі сумніви клієнта і переконав купити товар.

збір контактів
Щоб мати актуальну базу активних і потенційних клієнтів, важливо постійно збирати про них дані. У цьому вам допоможуть спеціальні віджети для збору контактів. Їх можна налаштувати у вигляді спливаючих вікон з пропозицією ввести свій номер телефону і email для отримання знижки або спеціальної пропозиції.

Шерінг в соцмережах
Якщо специфіка вашого бізнесу допускає вірусний маркетинг, додайте на сайт віджети соцмереж. Публікуючи посилання у себе на сторінках, користувачі роблять вам безкоштовну рекламу. Також кнопки соцмереж знадобляться для запуску реферальной програми або для спрощеної реєстрації.

Шерінг в соцмережах

інформування
Не всі віджети припускають якусь взаємодію з користувачем - є серед них ті, які просто показують потрібну інформацію. Наприклад, прогноз погоди, поточний час, котирування валют, новини. Додавайте ці блоки тільки разі, якщо вони мають безпосереднє відношення до його тематики. Так, віджет з курсом валют логічно впишеться в брокерський сайт, але буде виглядати безглуздо в інтернет-магазині іграшок.

СПИСОК віджети для САЙТУ: БЕЗКОШТОВНІ І ПЛАТНІ
Тепер, коли ви визначилися з завданнями, які хочете вирішити за допомогою цих інструментів, пора приступити до вибору відповідних сервісів. Тут можна піти двома шляхами: замовити розробку індивідуального віджета або скористатися готовими рішеннями.

Перший сценарій варто розглядати індивідуально в кожному випадку, а от з другим можемо допомогти відразу, склавши готовий список корисних віджетів для вашого сайту.

Безкоштовні
Тут варто зробити застереження - повністю безкоштовних сервісів в нашому списку майже немає, але є серед них умовно-безкоштовні, якими можна користуватися без оплати, але з обмеженнями в кількості заявок та ін.

Чат SiteHeart

Цей онлайн-консультант допоможе значно оптимізувати процес спілкування з клієнтами: скоротити час на збір даних і відповіді на найчастіші запитання. Чат можна налаштувати на відправку автоматичних повідомлень. Наприклад, якщо користувач запитує про умови доставки, йому не обов'язково чекати відповіді оператора - налаштуйте автоматичну відповідь на запит "доставка" і моментально відправляйте клієнту докладну інформацію. Спілкуватися "вживу" з користувачем також можна.
З особливостей - прямо в чат вбудована платіжна система.
У віджета кілька тарифів: є безкоштовний з обмеженням в 300 діалогів за місяць. За 1000 діалогів доведеться платити 6 $ щомісяця.

 

Опитування дозволяють безпосередньо запитати користувачів про зручність обслуговування, задоволеності асортиментом і т.д.
Один з найпопулярніших сервісів для проведення онлайн-опитувань - Surveymonkey. Він дозволяє створювати прості опитування, обробляти їх і готувати на їх основі аналітику.

Surveymonkey

Повний список можливостей доступний в платній версії, але на старті можна скористатися і безкоштовним тарифом. Він не обмежений у часі, тільки в обсязі даних. Ви можете створювати необмежену кількість опитувань, але в кожному з них не повинно бути більше 10 питань. На обробку відповідей в базовій версії також накладено обмеження: не більше 100 відповідей на одне опитування. Але на перших порах цього має цілком вистачити.