Все про біржі посилань

Посилання до недавнього часу вважалися самим оперативним і популярним інструменто для розкрутки блогів і сайтів. Тому біржі - сервіси, де їх можна купити або продати, стали дуже популярні в якості майданчиків для монетизації ресурсів та інструменту лінкбілдінга.

На сьогоднішній момент на ринку SEO-послуг представлена ​​велика кількість бірж. Є, де купити посилання на сайт, проблем з пропозиціями не виникає. Питання в іншому: як себе почуває в умовах конкуренції кожна окрема біржа? Чи варто взагалі користуватися цим інструментом інтернет-просування?

Конкретна біржа по принципам роботи мало чим відрізняється від пристрою інших. Справа лише в досить умовному розподілі за видами послуг і невеликих нюансах, таких як:

Можливість автоматичної або напівавтоматичної покупки і продажу посилань,
Автоматична генерація анкоров,
Наявність безкоштовних сервісів визначення позицій сайту за запитами.
Кожна платформа хоче називатися кращою. Питання - чи може та чи інша майданчик називатися стовідсотковим лідером? За якими критеріями оцінюється маркетплейс? Яким чином можна скласти рейтинг? Давайте розбиратися: проведемо невеликий огляд платформ.

НА ЯКІ ГРУПИ ДІЛЯТЬСЯ ВСЕ БІРЖІ ПОСИЛАНЬ
Будь-яку окрему площадку можна віднести до тієї чи іншої групи. Як правило, при виході на ринок біржа позиціонує себе, зараховуючи до конкретної категорії:

Одні спеціалізуються на посиланнях з головних сторінок,
Інші - з внутрішніх,
Треті називають себе універсальними, пропонуючи ще ряд дійсно корисних сервісів - біржу статей, припустимо, або крауд-маркетинг.


Групи, на, які можна умовно розділити всі посилальні маркетплейси, виглядають приблизно так:

Орієнтовані на продажу посилань і / або статей.
Біржі контекстних лінків.
Інші. Тут маються на увазі платформи, що пропонують не зовсім стандартні послуги. Є сервіси, які добре зарекомендували себе при просуванні англомовних сайтів, працюють і такі, де можна отримати комплекс послуг, від лінкбілдінга до аудиту і просування сайтів.
Є інша, більш чітка, класифікація бірж:

Сервіси крауд-посилань.
Маркетплейси орендних лінків.
Біржі вічних посилань.
Біржі автоматичної покупки.
У будь-якому випадку, розміщення посилання - це поява інформації про ваш ресурс на сторонньому. У кожному сегменті є свої лідери. Назвемо їх відразу, щоб потім не відволікатися на це:

У крауд-маркетингу для російсько-мовний Інтернету це Rookee, «Лінкбілдер», Referr, Crowdlinks, Wizard.Sape.
У числі бірж орендних (тобто тимчасових) посилань популярні: Sape, Mainlink, Setlinks.
Беззмінним лідером по вічним посиланнях виступає Miralinks, що позиціонується як система статейного маркетингу. У неї є «дочірній» проект GO-GET-LINKS. Також затребувані ресурси PR.SAPE, «Блогун» - сервіс для проведення рекламних кампаній в блогах і соціальних мережах, GetGoodLinks.
У сфері автоматичної покупки зараз рулять, в основному, SeoPult, MegaIndex і кілька інших.
Поширилася думка, що після заміни тИЦ на ІКС багато бірж просто встануть. тИЦ часто використовували як фактор ціноутворення при купівлі посилань, а нова метрика ІКС контрольний профіль не зачіпає і не враховує. Однак ресурси продовжують працювати. Якщо ви зважилися скористатися послугами таких майданчиків, подивимося, що варто врахувати.

КРИТЕРІЇ ВИБОРУ
критерії вибору бірж посилань

Кількість користувачів і сайтів - здавалося б, що особливо важливого в цьому критерії? Він все ж виступає найбільш значущим. Саме велике число рекламних майданчиків дозволяє лінкбілдерам вибрати і купити посилання на оптимально контекстних сайтах. А присутність оптимізаторів дозволяє веб-майстрам збільшувати заробіток на продажу лінків. 
Зручність покупки посилань - критерій відноситься, в першу чергу, до оптимізаторів. Це важливо, тому що максимальний результат від покупки досягається завдяки не просто лінками, а тематичним посиланнях, тобто закупленим на сайтах суміжної тематики. Саме зручність дозволить seo-фахівця підібрати за допомогою каталогу оптимальні майданчики. Є думка, що тут пальму першості можна віддати біржі Linkfeed, хоча воно суб'єктивне.