Як можна поліпшити поведінкові фактори на сайті?

Аналіз дій відвідувачів сайту в цілому допомагає визначити таке важливе поняття, як «поведінкові чинники». В даний момент всі пошукові машини орієнтуються саме на поведінкові фактори сайту. Так склалося, що алгоритм ранжирування сайтів віддає більшу перевагу обліку активності відвідувачів на сайті. Сторінки, які мають хорошу відвідуваність, а також мають хорошу структуру, вони зручні і зрозумілі, привертають велику кількість відвідувачів, виграють конкуренцію серед інших сайтів.

Що потрібно зробити, щоб поліпшити поведінкові чинники?

Зробити сниппет більш привабливим. Сніппет - це перше, що бачать користувачі, ввівши свій запит в пошук. Добре і якісно оформлений сниппет забезпечить високий коефіцієнт КЕП, а також лояльність більшості користувачів. Відзначимо, що Яндекс не завжди витягає в сниппет інформацію з опису сторінки (description). Бувають випадки, коли він береться з будь-якої частини контенту на сторінці, що містить ключі. Якщо це відбувається і якість його змісту залишає бажати кращого, рекомендується переписати шматок тексту, який перебуває в сниппет або прибрати в ньому входження ключових слів. А після наступної індексації сайту, Яндекс витягне інший уривок контенту, який можливо, виявиться більш привабливим.

Наявність унікального сервісу на сайті. Позитивно вплине на поведінкові фактори сайту наявність унікальних і якісних сервісів, наприклад, онлайн-калькулятор.

Якісний і унікальний контент. Навряд чи кого-небудь зацікавить сайт, який містить неоформлені сторінки з неунікальним і неякісним контентом. Зазвичай на таких сайтах відвідувачі довго не затримуються і закривають їх, тим самим погіршуючи поведінкові чинники. Щоб уникнути цього, необхідно розміщувати на сайті тільки якісний контент обсягом приблизно від 1000 до 3000 знаків (ніхто не захоче читати занадто великий текст), розбавлений картинками і відео. Текст повинен бути правильно структурований, розбитий на підзаголовки з наявністю списків або таблиць.
Наявність якісного каталогу товарів. У каталозі товарів повинні бути розміщені тільки якісні фотографії товарів, що продаються і описи до них з цінами. Плюсом буде наявність різних фільтрів сортування, а також зручний пошук товарів. Наявність відгуків про товари від покупців продукції не мало важливо.

Структура сайту. Простою і зрозумілою повинна бути структура сайту, щоб кожен гість вашого сайту зміг легко знайти всю необхідну інформацію без праці.

Перелінковка. Користувачам зручно переходити в інші розділи, клікаючи на зацікавили їх посилання в тексті. Варто врахувати, що перелинковку в тексті необхідно робити відштовхуючись немає від оптимізації, а від зручності для відвідувачів, вона повинна бути дійсно корисна.

Дизайн сайту. Дизайн сайту повинен бути привабливим і унікальним. Добре намальований дизайн може зацікавити користувача і затримати його на сайті якомога довше. Він не повинен бути перевантажений зайвими елементами і кольоровою гамою. Дизайн повинен бути приємним, що не напружує очі.

Швидкість завантаження сторінок. Якщо сайт перевантажений рекламою, великими картинками, то відсоток відмов користувачів від сайту зросте. Необхідно розмір зображень звести до мінімуму, що прискорить завантаження ресурсів. А правильний формат і стиск зображень дозволить скоротити їх обсяг. Завдяки цьому користувачі зможуть заощадити час. Для більшої швидкості завантаження і відображення сайту також необхідно скорочувати код CSS і JavaScript.

Адаптивність сайту. Адаптивна верстка дозволить займати сайту лідируючі позиції на мобільному пошуку. На даний момент мобільним інтернетом користуються практично всі - це є і зручно. Якщо сайт буде добре виглядати на мобільних пристроях, то відсоток відмов від вашого сайту зменшиться. Відзначимо, що адаптивний сайт має на увазі не тільки адаптивність на мобільних пристроях, а й гарне відображення сторінок на різного розміру моніторів.

Технічний аудит сайту. Провести технічний аудит сайту на наявність битих посилань.

Видалити нетематичні запити. Сторінка, на яку переходять відвідувачі повинна на 100% підходити запитом. Погані позиції сайту можуть бути через нетематичних запитів. Тому краще такі запити видалити з семантичного ядра.

Сайт повинен постійно розвиватися. Необхідно якомога частіше оновлювати контент на сайті, додавати корисні сервіси, відео, фотоматеріали, акції і т. Д .. Ці дії викличуть довіру і інтерес до Вашого сайту, а також збільшить лояльність користувачів.

Репутація сайту. Для поліпшення репутації сайту необхідно розміщувати нагороди, грамоти, сертифікати, щоб користувачі бачили серйозність вашої компанії і сміливо могли Вам довіритися.