Як написати статтю на сайт?

Головне ключове слово

Беремо хороший на наш погляд ключовий запит по співвідношенню найменша конкуренція - сама частотність. Якщо ви не "вгадаєте" з ключовим словом - статтю просто мало хто прочитає. На цьому етапі у нас повинно бути вже підготовлено семантичне ядро ​​за тематикою сайту. Зібрати семантичне ядро ​​- це важливий крок, особливо, якщо ваша мета - розробка інтернет магазину.

II. Про що писати - вирішення проблеми відвідувача

Дивимося на те, яку проблему повинен мати користувач який вводить даний пошуковий запрос.Ето дуже важливий крок, адже вся стаття буде побудована на вирішенні цієї проблеми. Тільки вирішивши проблему, ми отримаємо задоволеного відвідувача який з великою ймовірністю поставить лайк на сторінку в соціальній мережі, зробить репост, вступить в паблік сайту, підпишеться на оновлення по e-mail, залишить коментар перейде на іншу сторінку сайту, натисне на рекламу, або купить . Якщо все буде зроблено правильно - сторінка згенерує корисну дію (підписку, реєстрацію, клік, покупку) і вкладе свою лепту в поліпшення поведінкових факторів на сайті. Це також призведе до підвищення позицій сайту за запитом. Якщо ви не будете вирішувати проблему міститься в запиті - відвідувач просто проскроліт сторінку і швидко покине сайт, що не є добре для поведінкових факторів пошукових мереж. За таку поведінку сторінка буде опускатися у видачі. Одним словом прикидаємо про що треба написати в статті, оцінюємо свою кваліфікацію по темі запиту.

III. Розширення семантичного ядра

Для розширення семантичного ядра в статті і для того щоб був більший тематичний простір в написанні, здійснюємо пошук додаткових ключових слів. У КейКоллекторе таке "групування" зробити досить важко, тому що ключових слів там тисячі і всі вони як правило розсортовані за алфавітом або іншим, числових показників, точну смислове угруповання в КК зробити дуже важко. Єдиний спосіб знайти подібні фрази в КК - здійснити груповий пошук по правилу збіги в два слова. Створюємо новий проект і переносимо отфильтрованием в груповому пошуку слова туди. Що робимо далі - Парс все що можна знайти по головному ключовим словом - з пошукових підказок, подібних запитів, правої / лівої колонки вордстата, видачі Ютуб, інших джерел. Парсити як в КейКолекторе, так і в сторонніх сервісах. У нас вийде до тисячі слів, можливо трохи більше. Далі збираємо статистику цього мікро-ядра. Видаляємо нульовики і сверхнізкочастотнікі. Після цього у нас залишиться десь в районі 40% від стартового ядра.Следующій крок - шукаємо нетематичні слова через груповий пошук КК, видаляємо їх. Далі збираємо дані по конкурентності, обчислюємо ключі. Видаляємо фрази з високою конкурентностью. Після цього всього у нас залишиться в районі ста запитів. Як правило, це будуть різні синоніми, словоформи до головного ключа, більшість - низькочастотні. Для внесення до статті будемо вибирати ті, що по-перше мають найбільшу частотність при малій конкурентності (їх можна внести спеціально, навіть якщо вони трохи не підходять по контексту) і по-друге - ті що підходять нам по контексту, що дозволяють уникнути тавтології, підвищують цінність статті.

IV. Назва статті - основа гарного% CTR

Формуємо назва статті. Вона по-перше повинна містити ключове слово, а по-друге має мати так званий "втягуючий" формат, тобто такий що змусить відвідувача натиснути на посилання саме на вашу статтю. Якщо коротко, заголовки повинні бути сформовані у вигляді або питань (як, де, коли, який і т.д), містити рейтинги (топ, цифри), елемент сенсації (слова "сенсація", "шок", "увага"), епітети (кращий, найбільший, самий легкий), пропозицій (станьте багатими, заробляйте більше, будьте кращими і т.п) і їх комбінації. Якщо зробити все правильно (плюс добре налаштувати сниппет), ми зможемо мати високий CTR і забирати переходи навіть в сторінок які знаходяться вище в пошуку, але які не мають доброго заголовку і сніппети (стоять вище через траст, велика кількість зворотних посилань). Також в тайтл для збереження «свіжості» можна поставити дату у вигляді поточного року.

V. Логічні частини статті

Стаття повинна бути розділена на три смислові частини. Вступ, основна частина, висновок.

Вступ

У вступі має бути головне ключове слово
У вступі має бути меню статті складається із заголовків H2-H3
У вступі має бути зображення оптимізоване під головний ключ.
У вступі має бути розказано про проблему яка є, і загальний огляд того як вона буде вирішена в основній частині.
Вставити цей шматок тексту в Description.

Основна частина

Основна частина повинна починатися з тега H2
В основній частині мають розкриватися шляхи і методи вирішення проблеми міститься в пошуковому запиті
В основній частині повинні бути теги H2-H3, вони розділяти логічні частини
У заголовках H2-H3 повинні бути додаткові ключові слова, і один раз головне ключове слово у вигляді відповіді на питання яке стояло в час дзвінка.
В основній частині повинні бути зображення, відео, інфографіка та інші медіа-елементи
В основній частині повинні бути нумеровані і маркіровані списки
В основній частині повинні бути таблиці
В основній частині повинні бути цитати
Всі зображення повинні бути оптимізовані
Якщо контент має цінність його можна замкнути в соціальній замок

Висновок

У висновку повинно бути висновок про вирішення проблеми містився в запиті
І головне - в ув'язненні має бути заклик до дії. Він може бути у вигляді риторичного запитання - щоб стимулювати коментарі, прямого заклику коментувати, призову зробити якусь іншу корисну дію.
Під висновком (також може бути в іншій частині поста) повинна бути посилання на файли для скачування, якщо такі є. Оголошення про наявність таких файлів має бути в основній частині.

Після завершення написання статті треба:

відредагувати текст
заповнити метатеги Title, Keywords, Description. У ключових словах повинні бути вставлені всі запити які були поміщені в Н1-Н2 і виділені жирним.
перевірити у всіх зображень проставлені alt і Title.
Вставити превью-картинку для поста.
проставити категорію
Проставити необхідні елементи для сниппета
Проставити всі посилання в рамках перелинковки і реферальськой.
Після перевірки треба:
Скопіювати текст і внести в "Захист авторського права" Яндекса
Опублікувати
Пройтися по соціальним кнопок і закладок.
Створити групи-дорвеи за ключовими словами статті в соціальних мережах - Вконтакте, Фейсбук, Гугл +, Однокласники.
Також на сторінці поста повинні бути:
E-mail підписка

Вона має розміщуватися в трьох-чотирьох місцях. Перша - Наскрізна в сайдбарі, це повинно бути так звана двох-етапна підписка в обмін на "безкоштовність" - безкоштовний корисний файл / матеріал. Друга - після тексту, це підписка в стилі "Якщо вам сподобалася наша стаття - зробіть підписку на інші корисні пости по E-mail (і поставте лайк в соц.сети). Третя - в спеціальному бару над шапкою сайту, цю підписку теж варто зробити з стимулом у вигляді безкоштовності. Четверта підписка може бути у вигляді спливаючого вікна при закритті сторінки.

Соціальні закладки і мережі

Під статтею повинні бути розміщенні кнопки дозволяють поставити лайк і зробити репост статті в соц.сетях. В сайдбарі повинні бути віджети підписки на паблік сайту в соц.сетях.

Внутрішня перелінковка
Для цього під статтею має бути плагін Related Post. Подібні статті також треба розмістити в сайдбарі у вигляді наскрізних посилань, вони повинні бути з превью. У самій статті в основній частині можуть бути стрічки з посиланням на іншу статтю, виділену роздільними лініями. Бажано з превью. Також повинні бути хлібні крихти

Сніппет
Пост повинен володіти хороший сниппет у видачі, це підвищить його CTR. Для цього вставляємо вОпісаніе елементи Юникода. Вставляємо зірковий рейтинг. Прив'язуємо до сайту профіль Гугл +.