Залучаємо трафік: 11 ефективних методів

Будь-який користувач помічав, що суцільний текст, схожий на «онучу», читати не хочеться, навіть якщо він зачіпає важливу тему. Тому над структурою матеріалу треба трудитися в ім'я зручності читача. Але не тільки - розмітка враховується пошуковими системами. Наявність маркованих списків, заголовків від 1 до 4 і навіть 5 рівня зарахують контенту плюсом.

Тому, структурируя матеріал, доповнюючи його ілюстраціями або відео, прописуючи alt у картинок, ви не тільки піклуєтеся про поліпшення поведінкових показників, але і отримуєте більш високі позиції у видачі. І трафік!

змінює формат
Контент, який використовується на сайті, повинен бути різноманітним. Щоб домогтися цього, не потрібно винаходити велосипед. Використовуйте те, що вже присутня в активі. Можна взяти вдалу статтю і зробити на її основі відео. Або навпаки.

ЛОНГРІДИ
З багатьох видів контенту до лонгрідам склалося саме неоднозначне ставлення. Хтось вважає їх пережитком минулого і чекає, коли їх легко замінить відео.

Практика показує, що якісні, добре оформлені і корисні лонгріди покращують поведінкові фактори, привертають трафік. Вони добре ранжуються, особливо при відповідально проведеної оптимізації. Лонгріди (цікаві!) Швидко расшарівать і в результаті дають природну кількість посилань.

расшарівать

Даруйте ДРУГЕ ЖИТТЯ застарілих контенту
Напевно в блозі, на сайті присутні матеріали, які опубліковані 2-3-5 років тому. Не поспішайте позбуватися від застарілого контенту! Статті, які зараз не актуальні, можна виправити!

Яким чином:

Провести порівняння - «тоді і зараз»;
Оновити базу, щодо якої проводилися дослідження;
Привести нові приклади;
Замінити скріншоти, інфографіку, ілюстрації;
Додати нові дані і поради;
Видалити інформацію, яка безнадійно застаріла.
Погодьтеся, вчинити так простіше, ніж збирати і обробляти новий матеріал з нуля. Залишається поставити нову дату публікації і чекати відвідувачів. Можна піти трохи далі: не оновлювати старий пост, а повністю видалити його і піднести як новий. Природно, треба щоб про нього дізналися! Поширити інформацію допоможуть соцмережі, email-розсилки.

задіють тригерів
Згадати, що таке тригери і як взагалі їх можна використовувати в цифровому просторі, допоможе ця публікація. Тригер може спрацювати або не спрацювати, це впливає на трафік. Застосовуйте психологічні пастки майстерно!

Простий приклад в плані методів збільшення трафіку - створюйте такий контент, який стане соціальною валютою. Це обов'язкова складова вірусного контенту. У ньому є щось, що показує іншим людям: «Я в курсі цієї теми, володію інформацією. Значить, я просунутий, розумний, освічений ». Поширення такого контенту, безумовно, дасть приріст трафіку.

Оптимізує ТЕКСТИ ЗА ДОПОМОГОЮ LSI
Раніше SEO вважалося основним методом забезпечення постійного збільшення трафіку. Тепер його позиції не такі сильні. І все таки! Поки інші методи залучення трафіку на сайт не можуть змагатися з SEO по ефективності. Пошукова оптимізація видозмінюється постійно, ми говоримо про це регулярно: почитайте статті SEO вчора, сьогодні, завтра. Змінюються алгоритми пошукових систем, і текст з ключовими словами вже не виводить в ТОП. Не всі фахівці використовують LSI-ключі, а даремно.

ключик до трафіку

Це не звичні точні входження, які показує Вордстат, а синоніми, приховані смисли, метафори, які алгоритмам допомагає «розуміти» штучний інтелект. Можна використовувати один ключ «просування в соціальних мережах». А можна додати LSI-ключі «розкрутка на Фейсбуці», «просування в Інстаграм», при цьому алгоритми все одно будуть розуміти, що мова про соціальні медіа. Це обов'язково треба враховувати для збільшення потоку відвідувачів сайту.

ЗАВЕДІТЬ ВЛАСНИЙ СЛОВАРЬ
Його необхідність диктує появу блоку з «швидкими» відповідями у видачі Google. Ніхто не заважає вам зробити власний довідник інтернет-маркетолога, глосарій сеошника, словник контент-менеджера. Заповнюйте його термінами, визначеннями і отримуйте трафік.

MOBILE FIRST
Скільки разів ми про це згадували, хоч греблю гати! Повторимося: mobile first диктує свої умови. Особливо тим, хто орієнтований на Google. Важливо не тільки наявність мобільної версії, але і її якість!

Детальніше про це читайте в статтях:

Mobile first: тонкощі розробки;
Хто кого: мобільна версія або адаптивний дизайн.
СТВОРЮЙТЕ КОНТЕНТ ПІД ІНТЕРЕСИ ЛІДЕРІВ
Якщо хочете, щоб ваш контент помітили лідери думок, ті, хто впливає на певну аудиторію, то потрібно створювати його з прицілом саме на цих людей. Як це зробити? Вивчити їх інтереси так само, як вивчаємо будь-яку ЦА.

Робіть контент для лідерів думок

Зробити контент популярним можна різними методами - від дизайну до правильного просування. Коли він стане вірусним, то буде заробляти природні посилання, згадки на авторитетних ресурсах. Що призведе до зростання трафіку.