Застосування інструментів побічно пов'язаних з контекстним просуванням

Працюючи багато років на ринку ми розуміємо, що недостатньо просто запустити рекламу і отримувати клієнтів. У будь-якої компанії повинна бути налагоджена схема роботи, обробки клієнта і його подальший супровід. Також не треба забувати про постійну роботу над сайтом і підстроювання його під зручність користувачів на підставі Яндекс.Метрики / Google Analytics і Вебвізор.

При співпраці з клієнтом була поставлена ​​задача автоматизувати всі бізнес процеси клієнта і зв'язати їх з Контекстної рекламою, для того щоб можна було в повній мірі аналізувати її ефективність.

На початковому етапі було складено медіа-план і проведено підготовчі роботи по автоматизації бізнес процесів компанії замовника пов'язаних з обробкою потенційних клієнтів.

Етапи роботи

  • Була впроваджена CRM система для зберігання і супроводу клієнтів на всьому протязі угоди.

  • Були проведені оптимізаційні роботи по сайту, націлені на збільшення конверсії.

  • Проведено повномасштабне тестування роботи схеми в формі таємних покупців, це дозволило виявити слабких менеджерів і навчити їх працювати з CRM системою

  • Зроблено аналіз цільової аудиторії за такими критеріями як: вік, стать, пристрої, інтереси.

  • Зроблено збір семантики і складений список рекламних оголошень орієнтованих не на їхньому кількість, а на їх якість.

  • Був створений великий набір цілей в Яндекс.Метрика, налаштований на основі цілей гнучкий ретаргетінг.

  • Зроблено тестовий запуск реклами на 3 дні і аналіз роботи відділу менеджменту та зручність користування сайтом.

Аналізуючи метрику за минулі періоди, було виявлено, що фахівці, які раніше займалися контекстною рекламою, показували вкрай низьку ефективність (в порівнянні з загальноприйнятими і прийнятими в нашій компанії стандартами). Були виявлені численні помилки в організації контекстної реклами, що знаходило відображення в вигляді великої кількості відмов і показу оголошень по нецільовим запитам.

Після проведення роботи над помилками, ми були готові до основного запуску контекстної реклами.

Перший тиждень показала стабільне зростання конверсії і збільшення зацікавлених користувачів, відсоток відмови був мінімальним. Це дуже позитивно відбивалося на основному просуванні сайту (SEO). В процесі проведення рекламної кампанії були проведені роботи по поліпшенню юзабіліті і видалення «мертвих зон» сайту.

Результати роботи

Після двох місяців проведення рекламної кампанії, з замовником було проведено нараду з приводу ефективності контекстної реклами і порівняння нашої роботи з попереднім підрядником.

  
Цифри вийшли наступні:

Зменшення витрат рекламного бюджету на 50% (!)

Збільшення показників:

  • Трафік - з 2435 до 4825 (+ 98%)

  • Відсоток відмов - з 10% до 5,68% (-43%)

  • Глибина перегляду - з 3.92 до 5.53 сторінок (+ 41%)

  • Час на сайті - з 4:07 до 5:26 хвилин (+ 32%)

Підсумки Автоматизація та комплексний підхід суміщений з рекламними інструментами дає в сукупності дуже хороші результати і доводить доцільність застосування всіх цих інструментів.